اخبار بازیگران,بیوگرافی بازیگران ایرانی و خارجی

اخبار بازیگران,بیوگرافی بازیگران ایرانی و خارجی

اخبار بازیگران,بیوگرافی بازیگران ایرانی و خارجی

اخبار بازیگران,بیوگرافی بازیگران ایرانی و خارجی

بیوگرافی و عکس های امیر کاظمی و قضییه ازدواجش با مهتاب محسنی


بیوگرافی و عکس های امیر کاظمی و قضییه ازدواجش با مهتاب محسنی

امیر کاظمی

بیوگرافی امیر کاظمی

امیر کاظمی بازیگر جوان متولد ?? آبان ماه ???? در بیمارستان تهران کلینیک می باشد.

پدر امیر کاظمی اصالتا تهرانی و مادرش اصالاتا آلمانی است . خانواده مادرش در مونیخ و کلن آلمان زندگی می کنند . یک برادر کوچکتر از خود با نام آرش دارد . امیر کاظمی در زمینه موسیقی هم فعالیت می کند و پیانو ، کیبورد و پرکاشن را به صورت حرفه ای می نوازد و در ورزش نیز شنا و اسکیت را به صورت حرفه ای دنبال می کند و زمانی جزو تیم ملی اسکیت بوده است.

امیر کاظمی

ورود به دنیای بازیگری امیر کاظمی

امیر کاظمی فعالیت حرفه ای خود در تلویزیون را در سال ???? با حضور به عنوان بازیگر مهمان در اپیزود پایانی سریال ” کتاب فروشی هدهد ” به کارگردانی مرضیه برومند آغاز کرد و با حضور در یکی از نقش های اصلی سریال ” همه بچه های من ” ( مرضیه برومند ) ادامه داد.و بعد از آن در چندین مجموعه حضور یافت.آخرین کار امیر کاظمی در تلویزیون حضور در سریال لیسانسه ها به کارگردانی سروش صحت است که در آن نقش مازیار که یکی از کاراکترهای اصلی داستان است را ایفا می نماید.

امیر کاظمی

مشخصا چه اتفاقی افتاد که بازیگری شدی؟

علاقه مند بودم به کار خبری. از سن خیلی کم شروع کردم به وبلاگ نویسی و در مورد بازیگرها در وبلاگم بیشتر خبر می گذاشتم و کارم اختصاصی تر شد. کمی هم با بازیگرها ارتباط برقرار کردم و آن ها هم خوششان می آمد چون بچه بودم، می گفتند این بچه هم داره کار می کنه بگذار کمکش کنیم. مثلا فرهاد آییش و سروش صحت از افرادی بودند که خیلی کمک می کردند و حتی با سروش سر تئاتر پنجره ها مصاحبه هم کردم. البته فکر نمی کنم الان یادش باشد.

امیر کاظمی

چه اتفاقی افتاد که به صورت جدی تر وارد کار بازیگری شدی؟

امیر قادری و نیما حسنی نسب سایتی راه انداخته بودند به اسم سینمای ما و به من زنگ زدند و خواستند که با آن ها همکاری کنم. فکر کنم نمی دانستند من چند ساله هستم، چون از سن بلوغ صدای من همین قدر بم بود و از پشت تلفن همه فکر می کردند سن و سالم بالاست. یادم هست وقتی برای اولین بار من را دیدند با تعجب گفتند واقعا این صدای پشت تلفن تو هستی؟ کم کم کار جدی شد و از همان سایت وارد بازیگری شدم.

سر صحنه کتاب فروشی هدهد مرضیه برومند رفته بودم برای گزارش، و سکانس پایانی فیلم قرار بود ضبط شود. یک بازیگری قرار بود در این سکانس باشد و تصادف کرده بود. خانم برومند گفت تو می توانی بازی کنی؟ من گفتم بلد نیستم و چه کار کنم و این ها… متن را دادند و رفتم دو دور خواندم و بعد با دو برداشت کار انجام شد. دلیل دو برداشت هم این بود که در برداشت اول صدا قطع بود وگرنه من بدون اشکال انجام دادم.

راستش من خیلی خوب بازی کردم اما همه حواسم به این بود که بابت این کار به من پول می دهند یا نه. خب بچه سال بودم و همه حواسم به این بود که از راه سینما بتوانم پولدار شوم. (با خنده)

امیر کاظمی

قضییه ازدواج امیر کاظمی با مهتاب محسنی

امیر کاظمی در سن ?? سالگی با مهتاب محسنی ازدواج نمود.

آقای کاظمی چرا این قدر زود ازدواج کردی؟

به نظر شما مگه زود ازدواج کردم؟؟

نه اما فکر می کنم توی این سن و در ?? سالگی برای تو و مهتاب زود بود؟

وقتی آدم مورد نظرت را پیدا کنی و با اون خوشبخت باشی یعنی این که درست انتخاب کردی و اون وقته که یک لحظه تاخیر هم جایز نیست، باید زود دست بجنبونی(با خنده)! برای من همین طوری بود با این که من اصلا فکرش را نمی کردم که توی این سن ازدواج کنم اما وقتی قراره که یک اتفاقی بیفته تو نمی تونی جلوی اون اتفاق رو بگیری، برای من و مهتاب هم همین طوری بود، این قدر همه چیز درست و سر جای خودش اتفاق افتاد که تا چشم باز کردیم دیدیم همه چیز تمام شده و الکی الکی شدم مَرد خانواده.

امیر کاظمی

بیوگرافی و عکس های امیر کاظمی و همسرش مهتاب محسنی

امیر کاظمی

بیوگرافی بازیگران, عکس های جدید امیر کاظمی, بیوگرافی امیر کاظمی

امیر کاظمی

بیوگرافی و عکس های امیر کاظمی و همسرش مهتاب محسنی

امیر کاظمی

عکس امیر کاظمی در کنار همسرش مهتاب محسنی, عکس همسر امیر کاظمی

امیر کاظمی

بیوگرافی و عکس های امیر کاظمی , عکس همسر امیر کاظمی

امیر کاظمی

بیوگرافی بازیگران, عکس های جدید امیر کاظمی, بیوگرافی امیر کاظمی

امیر کاظمی

بیوگرافی و عکس های امیر کاظمی و همسرش مهتاب محسنی

امیر کاظمی

بیوگرافی بازیگران امیر کاظمی | عکس امیر کاظمی در کنار هوتن شکیبا

امیر کاظمی

بیوگرافی و عکس های امیر کاظمی و همسرش مهتاب محسنی

امیر کاظمی

بیوگرافی بازیگران, عکس های جدید امیر کاظمی, بیوگرافی امیر کاظمی

امیر کاظمی

بیوگرافی و عکس های امیر کاظمی و همسرش مهتاب محسنی

امیر کاظمی

پارلین

بیوگرافی بازیگران » امیر کاظمی و قضییه ازدواجش با مهتاب محسنی

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.