اخبار بازیگران,بیوگرافی بازیگران ایرانی و خارجی

اخبار بازیگران,بیوگرافی بازیگران ایرانی و خارجی

اخبار بازیگران,بیوگرافی بازیگران ایرانی و خارجی

اخبار بازیگران,بیوگرافی بازیگران ایرانی و خارجی

دانلود آهنگ جدید شهاب مظفری بنام نمیخوام تو رو


دانلود آهنگ جدید شهاب مظفری بنام نمیخوام تو رو از پارلین موزیک

دانلود آهنگ,دانلود آهنگ جدید,دانلود آهنگ های جدید شهاب مظفری,دانلود آهنگ نمیخوام تو رو,دانلود آهنگ جدید نمیخوام تو رو,متن آهنگ نمیخوام تو رو از شهاب مظفری,دانلود آهنگ بشین تماشا کن اینبار می خوام من بد بشم,دانلود آهنگ من اون بشم که تو بودی تو من میشی که نابودی,دانلود آهنگ این دفعه نوبت منه حقمه عمرمه جونمه,دانلود اهنگ این نشد هر کس که خواست دلم و بشکنه,دانلود آهنگ منم میشم مثل تو مثل همه,دانلود اهنگ نمی خوام ععشق تو رو یا جایی بشنوم اسم تو رو,دانلود آهنگ دوباره داره خاطراتت منو از پا درمیاره,دانلود آهنگ عیبی نداره عیبی نداره

دانلود آهنگ جدید شهاب مظفری بنام نمیخوام تو رو

دانلود آهنگ جدید شهاب مظفری بنام نمیخوام تو رو از پارلین موزیک

Download New Music Shahab Mozaffari – Nemikham Toro

برای دانلود آهنگ نمیخوام تو رو به ادامه مطلب مراجعه کنید …

متن آهنگ جدید شهاب مظفری بنام نمیخوام تو رو :

بشین تماشا کن اینبار می خوام من بد بشم

من اون بشم که تو بودی تو من میشی که نابودی

این دفعه نوبت منه حقمه عمرمه جونمه

این نشد هر کس که خواست دلم و بشکنه

منم میشم مثل تو مثل همه

نمی خوام ععشق تو رو یا جایی بشنوم اسم تو رو

نمون از اینجا برو مثل من کی باورش میشه حرفای تو رو

دانلود آهنگ جدید شهاب مظفری بنام نمیخوام تو رو

فقط از اینجا برو آخه قلب من با تو فرق داره حد داره درد داره

درواقع واسه خودش شرط داره نیستی و حالا تو رو کم داره

از این به بعد همه جا تنها همه جا تنها از این به بعد همه جا تنها

دوباره خاطرات تو , تو ذهنم میاد دیوونه میشم و

بگو کی توی قلبت به غیرم, دارم آتیش می گیرم و

دوباره خاطرات تو , تو ذهنم میاد دیوونه میشم و

بگو کی توی قلبت به غیرم, دارم آتیش می گیرم و

تو این رابطه نموندی

احساسی که داشتم بهت تو این چند سال و یه شبه پروندی

دانلود آهنگ جدید شهاب مظفری بنام نمیخوام تو رو

نبودی حرفایی که تو چشام بود و چجوری نخوندی

دوباره داره خاطراتت منو از پا درمیاره

کنار کی داری می خندی دلت هوام و نداره

عیبی نداره عیبی نداره

بگو کی به جز من نگرانت میشه و نمیره از کنارت

بگو جز من کی اومد تو فالت بگو جز من کی شبا میاد تو خوابت

دانلود آهنگ جدید شهاب مظفری بنام نمیخوام تو رو

زیر نم نم بارون اشکام و پاک می کنم به یاد اون روزامون

راه میرمتوی عرض خیابون هر چی بینمون بود اشتباه بود

دوباره خاطرات تو , تو ذهنم میاد دیوونه میشم و

بگو کی توی قلبت به غیرم, دارم آتیش می گیرم و

دوباره خاطرات تو , تو ذهنم میاد دیوونه میشم و

بگو کی توی قلبت به غیرم, دارم آتیش می گیرم و

دانلود آهنگ جدید شهاب مظفری بنام نمیخوام تو رو

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.