اخبار بازیگران,بیوگرافی بازیگران ایرانی و خارجی

اخبار بازیگران,بیوگرافی بازیگران ایرانی و خارجی

اخبار بازیگران,بیوگرافی بازیگران ایرانی و خارجی

اخبار بازیگران,بیوگرافی بازیگران ایرانی و خارجی

دانلود آهنگ جدید مازیار فلاحی بنام موج


دانلود آهنگ جدید مازیار فلاحی بنام موج با بالاترین کیفیت

دانلود آهنگ جدید موج,دانلود آهنگ موج با لینک مستقیم,دانلود آهنگ جدید موج از مازیار فلاحی,دانلود آهنگ های جدید مازیار فلاحی,دانلود آهنگ جدید,متن آهنگ موج از مازیار فلاحی,دانلود آهنگ,دانلود آهنگ جدید کی میگه جنگ تمومه کی میگه ما بردیم,دانلود آهنگ چیو به جبهه ها بردیم چی پس آوردیم,Download New Music,Download New Music Mazyar Fallahi,Download New Music Mazyar Fallahi – Mowj

دانلود آهنگ جدید مازیار فلاحی بنام موج

دانلود آهنگ جدید مازیار فلاحی بنام موج با بالاترین کیفیت

Download New Music Mazyar Fallahi – Mowj

دکلمه: علی ثابت قدم , آهنگساز: مازیار فلاحی

ترانه سرا: علی ثابت قدم , تنظیم کننده: میلاد بهشتی

برای دانلود آهنگ به ادامه مطلب مراجعه کنید …

متن آهنگ جدید مازیار فلاحی بنام موج

کی میگه جنگ تمومه کی میگه ما بردیم

چیو به جبهه ها بردیم چی پس آوردیم

کی جون داده کی جون داده

کی کم آورده کی رفته خونه

عزیزامون و قسم خورده آی شمایی که نمی دونین و

خبر دارین آهای شما که خبرای بیشتر دارن

شماهایی که تو این بازیا نمی بازین

دانلود آهنگ جدید مازیار فلاحی بنام موج

تو رو خدا یه نگاه سمت ما هه نمیندازین

بابام یه وقتای تو خونه اوج می گیره

بابام وهیچکس نمی دونه موج می گیره

روزی هزار دفعه تو خونه وقت تقسیم

روزی هزار دفعه سرش تو بی سیم

بابام نمی دونه این تخت خواب سنگر نیست

عروسکی که رو دیواره ها – نیست

صدای زجه میاد

دانلود آهنگ جدید مازیار فلاحی بنام موج

صدای زجه میاد نه صدای خمپاره

بابام هنوز نمی دونه مامان دوستش داره

به فکر خون رفیقا نام و ناموس

بابام جایی رو که چک می زنه نمی بوسه

دانلود آهنگ جدید مازیار فلاحی

بابام یه عمره بدون تفنگ می جنگه

تا وقتی زندگی بمونه با جنگ می جنگه

کی میگه جنگ تموم

کی میگه جنگ تموم

کی میگه جنگ تموم

آهنگ جدید مازیار فلاحی بنام موج

دانلود آهنگ جدید پویا بیاتی بنام داداش با لینک مستقیم

دانلود آهنگ جدید پویا بیاتی بنام داداش با لینک مستقیم

دانلود آهنگ جدید داداش,دانلود آهنگ داداش با لینک مستقیم,دانلود آهنگ های جدید پویا بیاتی,دانلود آهنگ جدید داداش از پویا بیاتی,دانلود آهنگ,دانلود آهنگ جدید,متن آهنگ داداش از پویا بیاتی,دانلود آهنگ اون تو اونم دنیات اونم عشقی که دنبالش می گشتی,دانلود آهنگ جدید  این من منه تنها همونم که ازش ساده گذشتی,Download New Music,Download New Music Pouya Bayati ,Download New Music Pouya Bayati – Dadash

دانلود آهنگ جدید پویا بیاتی بنام داداش

دانلود آهنگ جدید پویا بیاتی بنام داداش با لینک مستقیم

Download New Music Pouya Bayati – Dadash

آهنگساز: پویا بیاتی و نوید ابوترابی , ترانه سرا: پویا بیاتی و سجاد نوروزی , تنظیم کننده: حمید احدی

برای دانلود آهنگ به ادامه مطلب مراجعه کنید …

دانلود آهنگ جدید برادر از محمد علیزاده

متن آهنگ جدید پویا بیاتی بنام داداش :

اون تو اونم دنیات اونم عشقی که دنبالش می گشتی

این من منه تنها همونم که ازش ساده گذشتی

اون تو اونم دنیات اونم عشقی که دنبالش می گشتی

این من منه تنها همونم که ازش ساده گذشتی

دانلود آهنگ جدید پویا بیاتی

دلگیرم از دنیای آشوفتم با گریه حرفام و بهت گفتم

دانلود آهنگ جدید پویا بیاتی بنام داداش

لعنت به تو لعنت به این آهنگ هرجا میرم یاد تو می افتم

این رابطه تموم شد اما هر روز پیرم می کنه زخماش

سخته واسه عشقت بشی رفیق سخته واسه عشقت بشی داداش

شاید منم باید می گفتم ته این رابطه هیچه

اونقدر نمی ذاشتم بوی ادکلنت اینجا بپیچه

دانلود آهنگ جدید پویا بیاتی بنام داداش

شاید منم باید می گفتم ته این رابطه هیچه

اونقدر نمی ذاشتم بوی ادکلنت اینجا بپیچه

دانلود آهنگ جدید فریدون آسرایی بنام دلتنگیام

دلگیرم از دنیای آشوفتم با گریه حرفام و بهت گفتم

لعنت به تو لعنت به این آهنگ هرجا میرم یاد تو می افتم

این رابطه تموم شد اما هر روز پیرم می کنه زخماش

سخته واسه عشقت بشی رفیق سخته واسه عشقت بشی داداش

آهنگ جدید پویا بیاتی بنام داداش

دانلود آهنگ جدید احسان خواجه امیری بنام کاری کردی


دانلود آهنگ جدید احسان خواجه امیری بنام کاری کردی با لینک مستقیم

'دانلود آهنگ جدید کاری کردی,دانلود آهنگ کاری کردی با لینک مستقیم,دانلود آهنگ های جدید احسان خواجه امیری,دانلود آهنگ جدید,دانلود آهنگ,دانلود آهنگ های جدید ایرانی,دانلود آهنگ کاری کردی که منم مثل خودت ساده بشم,Download New Music,Download New Music Ehsan Khaje Amiri,Download New Music Ehsan Khaje Amiri – Kari Kardi

دانلود آهنگ جدید احسان خواجه امیری بنام کاری کردی

دانلود آهنگ جدید احسان خواجه امیری بنام کاری کردی با لینک مستقیم

Download New Music Ehsan Khaje Amiri – Kari Kardi

آهنگساز: علیرضا افکاری , ترانه سرا: پویان بوترابی

تنظیم کننده: هومن نامداری و امیرحسین اکبرشاهی

 دانلود آهنگ جدید فریدون آسرایی بنام دلتنگیام

گیتار: فرشید ادهمی , میکس و مستر: محمد فلاحی

برای دانلود آهنگ به ادامه مطلب مراجعه کنید …

متن آهنگ جدید احسان خواجه امیری بنام کاری کردی :

کاری کردی که منم مثل خودت ساده بشم

منه مغرور انقدر پیش تو افتاده بشم

کاری کردی بتونم راحت بگم دوست دارم

وقتی اسم تو رو میگم دست روی قلبم بذارم

حالم و ببین مگه می تونم ازت جدا بشم

دانلود آهنگ جدید برادر از محمد علیزاده

تا نفس ندی می بینی من نفس نمی کشم

شبی که گفتی به اونجوری از حس تو

که به یه زندونی انگار بگن آزادی برو

دانلود آهنگ جدید احسان خواجه امیری بنام کاری کردی

چشمام تو تو چشماته اما نمی دونم تو گریه می کنی یا من تو بارونم

پیش تو حاظرم از دنیا بگذرم من دنیا اومدم تو رو ببینم و برم

چشمام تو تو چشماته اما نمی دونم تو گریه می کنی یا من تو بارونم

پیش تو حاظرم از دنیا بگذرم من دنیا اومدم تو رو ببینم و برم

دانلود آهنگ جدید احسان خواجه امیری

دستت و بده نبض دست تو عطر جهانم

لمس لحظه هام کنار تو بهترین زمانم

چی بگم به جز آرزویی که میشه رو کنم

چی می خوای بگو منم همون و آرزو کنم

دانلود آهنگ جدید احسان خواجه امیری بنام کاری کردی

چشمام تو تو چشماته اما نمی دونم تو گریه می کنی یا من تو بارونم

پیش تو حاظرم از دنیا بگذرم من دنیا اومدم تو رو ببینم و برم

چشمام تو تو چشماته اما نمی دونم تو گریه می کنی یا من تو بارونم

پیش تو حاظرم از دنیا بگذرم من دنیا اومدم تو رو ببینم و برم

چشمام تو تو چشماته اما نمی دونم تو گریه می کنی یا من تو بارونم

پیش تو حاظرم از دنیا بگذرم من دنیا اومدم تو رو ببینم و برم

دانلود آهنگ جدید احسان خواجه امیری بنام کاری کردی

دانلود آهنگ جدید سیروان خسروی بنام سوژه هات تکراریه


دانلود آهنگ جدید سیروان خسروی بنام سوژه هات تکراریه با لینک مستقیم

دانلود آهنگ جدید سوژه هات تکراریه,دانلود آهنگ جدید سوژه هات تکراریه از سیروان خسروی,دانلود آهنگ سوژه هات تکراریه با لینک مستقیم,دانلود آهنگ های جدید سیروان خسروی,دانلود آهنگ,دانلود آهنگ جدید,دانلود آهنگ ایرانی,متن آهنگ سوژه هات تکراریه از سیروان خسروی,دانلود آهنگ سوژه هات تکراریه عالیه خندم میگیره وقتی دروغ میگی,Download New Music,Download New Music Sirvan Khosravi,Download New Music Sirvan Khosravi – Sooje Hat Tekrarie

دانلود آهنگ جدید

دانلود آهنگ جدید سیروان خسروی بنام سوژه هات تکراریه

دانلود آهنگ جدید سیروان خسروی بنام سوژه هات تکراریه با لینک مستقیم

Download New Music Sirvan Khosravi – Sooje Hat Tekrarie

برای دانلود آهنگ به ادامه مطلب مراجعه کنید …

متن آهنگ جدید سیروان خسروی بنام سوژه هات تکراریه :

سوژه هات تکراریه عالیه خندم میگیره وقتی دروغ میگی

خوب می دونم پس ذهن تو چیه عالیه عالیه

سوژه هات تکراریه

سوژه هات تکراریه خوب دیگه چه کاریه

حرف نزن من که می دونم تو زندگیت کیه عالیه عالیه

دانلود آهنگ جدید سیروان خسروی

سوژه هات تکراریه

عالیه بهونه باحالیه میگی رفتنت به خاطر منه

دانلود آهنگ جدید سیروان خسروی بنام سوژه هات تکراریه

برو نذار پیچیده شه قضیه عالیه بهونه باحالیه

حالا که من دارم از فکرت میام بیرون

برو راحت باش توام با اون

فراموشت می کنم آسون

بودن تو از اولشم اشتباه بود

تمومه هر چی که بین ما بود

بهت ثابت میشه خیلی زود

بهترین بود اونکه باهات بود

سوژه هات تکراریه عالیه خودت فکر می کنی فرق داری

دانلود آهنگ جدید فریدون آسرایی بنام دلتنگیام

واسه من تو دقیقا یکی مثل بقیه عالیه سوژه هات تکراریه

دانلود آهنگ جدید سیروان خسروی بنام سوژه هات تکراریه

شاید چند وقتی رو روزای سختی رو بگذرونم

ولی هنوز جونم شروع می کنم از نو

یادم میره رفتی تو

حالا که من دارم از فکرت میام بیرون

برو راحت باش توام با اون

فراموشت می کنم آسون

بودن تو از اولشم اشتباه بود

تمومه هر چی که بین ما بود

دانلود آهنگ جدید سیروان خسروی بنام سوژه هات تکراریه

بهت ثابت میشه خیلی زود

بهترین بود اونکه باهات بود

حالا که من دارم از فکرت میام بیرون

برو راحت باش توام با اون

فراموشت می کنم آسون

بودن تو از اولشم اشتباه بود

تمومه هر چی که بین ما بود

بهت ثابت میشه خیلی زود

بهترین بود اونکه باهات بود

بهترین بود اونکه باهات بود

بهترین بود اونکه باهات بود

بهترین بود اونکه باهات بود

دانلود آهنگ جدید سیروان خسروی بنام سوژه هات تکراریه

دانلود آهنگ جدید بهزاد پکس بنام نکتش چیه


دانلود آهنگ جدید بهزاد پکس بنام نکتش چیه با لینک مستقیم

دانلود آهنگ جدید نکتش چیه,دانلود آهنگ جدید نکتش چیه از بهزاد پکس,دانلود آهنگ نکتش چیه با صدای بهزاد پکس,دانلود آهنگ های جدید بهزاد پکس,دانلود آهنگ جدید,دانلود آهنگ,دانلود آهنگ غمگین,دانلود آهنگ بدون فکر و خیال کنارش میخوابی چه راحت,Download New Music,Download New Music Behzad Pax,Download New Music Behzad Pax – Noktash Chiye

دانلود آهنگ جدید بهزاد پکس بنام نکتش چیه با لینک مستقیم

دانلود آهنگ جدید بهزاد پکس بنام نکتش چیه

Download New Music Behzad Pax – Noktash Chiye

دانلود آهنگ جدید برادر از محمد علیزاده

ترانه و ملودی : بهزاد پکس , تنظیم : حسن بابا محمودی

برای دانلود آهنگ به ادامه مطلب مراجعه کنید …

دانلود آهنگ جدید بهزاد پکس بنام نکتش چیه