اخبار بازیگران,بیوگرافی بازیگران ایرانی و خارجی

اخبار بازیگران,بیوگرافی بازیگران ایرانی و خارجی

اخبار بازیگران,بیوگرافی بازیگران ایرانی و خارجی

اخبار بازیگران,بیوگرافی بازیگران ایرانی و خارجی

جوک و اس خنده دار کانال های تلگرام ویژه بهمن 95 سری دوم


جوک و اس خنده دار کانال های تلگرام ویژه بهمن ?? سری دوم

جوک خنده دار از کانال های تلگرام ویژه بهمن 95 سری دوم

ماشالااااا از همین بچگی اهل کار فنی شده

جوک های خنده دار از کانال های تلگرام بهمن 95 سری دوم

جوک های خنده دار از کانال های تلگرام ویژه بهمن ?? سری دوم

گوشیمو توی خونه گم کردم، با گوشی پدرخانمم شمارمو گرفتم

.

.

.

اسم منو سیو کرده بود

مفت خور !!

جوک های خنده دار از کانال های تلگرام بهمن 95 سری دوم

جوک های خنده دار از کانال های تلگرام ویژه بهمن ?? سری دوم

خدا همه بنده هاشو با صبر،حوصله درست کرده

.

.

.

به چین که رسیده همرو کپی پیست کرده !

جوک های خنده دار از کانال های تلگرام بهمن 95 سری دوم

جوک های خنده دار از کانال های تلگرام ویژه بهمن ?? سری دوم

مردم تلگرامشونو روشن میکنن ، هی واسشون پی ام میاد :

عشقم دوستت دارم .

نفسم خوبی ؟!

اونوقت من بدبخت یه دقیقه روشن میکنم ؛ هی پی ام میاد :

اگه به ده نفر نفرستی پودر میشی

اگه پنج تا صلوات نفرستی پنج دقیقه دیگه خاکستر میشی !

بخدا این شماره منه نه ابولهب

جوک های خنده دار از کانال های تلگرام بهمن 95 سری دوم

جوک های خنده دار از کانال های تلگرام ویژه بهمن ?? سری دوم

از پیرمرد و پیرزنی پرسیدند:

شما چطور شصـــت سال با هم زندگی کردید؛

گفتند :

ما متعلق به نســـلی هستیم که،

وقتی چیزی خرابـــــ می شد؛

تعمیــــرش می کردیم نه تعویضــــــش!

جوک های خنده دار از کانال های تلگرام بهمن 95 سری دوم

جوک های خنده دار از کانال های تلگرام ویژه بهمن ?? سری دوم

ه عمر? با عزت زندگ? کردم

اما دیگه خسته شدم

.
.
.

م?خوام برم با عفت زندگ? کنم

عفت جوون کجایی عشقم؟؟؟

جوک های خنده دار از کانال های تلگرام بهمن 95 سری دوم

جوک های خنده دار از کانال های تلگرام ویژه بهمن ?? سری دوم

ته چین چیست؟

به آخرین منطقه ی کشور چین «ته چین»میگویند

.

.

.

.

من برم دانشگاه شریف سمینار دارم!!

جوک های خنده دار از کانال های تلگرام بهمن 95 سری دوم

جوک های خنده دار از کانال های تلگرام ویژه بهمن ?? سری دوم

به مامانم میگم بریم لوبیا بگیریم من قرمه سبزی درست کنم یاد بگیرم، میگه :

چیه؟ گفته قرمه سبزی دوست داره؟

اعتمادا از بین رفته

جوک های خنده دار از کانال های تلگرام بهمن 95 سری دوم

جوک خنده دار » جوک خنده دار از کانال های تلگرام ویژه بهمن ?? سری دوم

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.