اخبار بازیگران,بیوگرافی بازیگران ایرانی و خارجی

اخبار بازیگران,بیوگرافی بازیگران ایرانی و خارجی

اخبار بازیگران,بیوگرافی بازیگران ایرانی و خارجی

اخبار بازیگران,بیوگرافی بازیگران ایرانی و خارجی

عکس سحر قریشی با دست و پای شکسته


عکس های جدید بازیگران » سحر قریشی با دست و پای شکسته !

سحر قریشی | عکس های سلفی از سحر قریشی

 

تا جایی که من ایشان را می شناسم یک فرد بسیار هنرمند و تحصیل کرده هستند اما ایشان الگوی من نیستند من عکاسی را دوست دارم و از یک سری دوستانم خواستم تا برایم سربندهایی طراحی کنند که ضمن داشتن حجاب کامل با روسری متفاوت باشد و هارمونی خاصی با لباس هایم داشته باشد که اگر شرایط فراهم باشد برای پوشش در کارهای طنز پوشش مناسبی است شغل من ایجاب میکند عکس بگیرم و اینکه من حجاب کامل داشته باشم و خاص باشم مشکلی برای نه از جانب ارشاد نه از جای دیگر به وجود نیاورده است.

عکسی متفاوت و دیدنی از سحر قریشی بازیگر مشهور سینما و تلویزیون ایران در سال 1394

سحر قریشی با دست و پای شکسته !

عکس های جدید و دیدنی سحر قریشی بازگیر مشهور سینما و تلویزیون از سایت پارلین مرجع سرگرمی در ایران

به گزارش سایت پارلین سحر قریشی عکس زیر را در صفحه ایستاگرامش منتشر کرد و توضیح داد که سرصحنه فیلمبرداری است. بازیگر «رسوایی» این‌بار برای ایفای نقش با دست و پای شکسته سرصحنه حاضر شد. همچنین شما می توانید با کلیک بر روی لینک بیوگرافی سحر قریشی زندگینامه وی را مطالعه کنید

سحر قریشی با دست و پای شکسته

 

می گویند سبک فعالیت شما در اینستاگرام برگرفته از لیدی گاگا است این مطلب تا چه میزان صحت دارد؟

سبک پست های شما طوریست که انگار خودتان دوست دارید حاشیه درست کنید؟

من بانوی حاشیه ایرانم هستم، خیلی خوب فحش می خورم ، وقتی من در اینستاگرامم عکس می گذارم خون آشام ها حمل می کنند
همکارانم به من میگویند چقد صبور هستی من هیچ کامنتی را پاک نمی کنم مگر اینکه موضوع خیلی حاد و بد باشد چون در فالویینگ ها افراد کم سن و سال نیز تعدادشان کم نیست.

دلیل این فحاشی ها در فضای مجازی و شبکه های اجتماعی را در چه می بینید؟

بیکاری ممکن است یکی از دلایل اصلی این موضوع باشد وقتی شما درگیر دانشگاه مدرسه ، کار، کلاس زبان و باشگاه باشی وقت نداری به چیز به غیر از خودت فکر کنی.

عکس های جدید و دیدنی سحر قریشی

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.