اخبار بازیگران,بیوگرافی بازیگران ایرانی و خارجی

اخبار بازیگران,بیوگرافی بازیگران ایرانی و خارجی

اخبار بازیگران,بیوگرافی بازیگران ایرانی و خارجی

اخبار بازیگران,بیوگرافی بازیگران ایرانی و خارجی

دانلود آهنگ جدید احسان تهرانچی بنام هر ساعت

دانلود آهنگ جدید احسان تهرانچی بنام هر ساعت با لینک مستقیم از پارلین موزیک

دانلود آهنگ های جدید احسان تهرانچی,دانلود آهنگ جدید هر ساعت,دانلود آهنگ هر ساعت با لینک مستقیم,متن آهنگ هر ساعت از احسان تهرانچی,دانلود آهنگ هر ساعت از احسان تهران چی,دانلود آهنگ جدید,دانلود آهنگ,دانلود آهنگ تمومه رویاهام فقط با اسم تو باور پذیر میشه,دانلود آهنگ دنیا بدونه تو به اسمه فاصله یک شبه پیر میشه,Download New Music Ehsan Tehranchi – Har Saat

دانلود آهنگ جدید احسان تهرانچی بنام هر ساعت

دانلود آهنگ جدید احسان تهرانچی بنام هر ساعت با لینک مستقیم از پارلین موزیک

Download New Music Ehsan Tehranchi – Har Saat

ترانه : یکتا شاهمرادی , آهنگساز : احسان تهرانچی , تنظیم : رسول حسینی

دانلود آهنگ های جدید احسان تهرانچی

برای دانلود آهنگ به ادامه مطلب مراجعه کنید …

متن آهنگ جدید احسان تهرانچی بنام هر ساعت :

تمومه رویاهام فقط با اسم تو باور پذیر میشه دنیا بدونه تو به اسمه فاصله یک شبه پیر میشه

بغضه صدامو با اسم تو میشکنم شاید که برگردی اتاقمون شده زندونه خاطراتم باید که برگردی

دوری و هر ساعت نبضه دقیقه هم ایستاده میمیره

عمقه نبودنت هر جای این خونه بد جور چشم گیره

اینجا بدونه من حرف از تو میزنه آتیشه شومینه

اینجا بدونه تو رو قاب عکسمون خاک میشینه

دانلود آهنگ جدید احسان تهرانچی بنام هر ساعت از پارلین موزیک

این فاصله منو وابسته تر کرده تو رو نمیدونم نفس بکش ببین قد همین لحظه دیگه نمیتونم

اینجا بدونه من تو سردیه سکوت تو نقش اولی برگردی میبینی برای این جنون یه عشقه کاملی

دوری و هر ساعت نبضه دقیقه هم ایستاده میمیره

عمقه نبودنت هر جای این خونه بد جور چشم گیره

اینجا بدونه من حرف از تو میزنه آتیشه شومینه

اینجا بدونه تو رو قاب عکسمون خاک میشینه

دوری و هر ساعت نبضه دقیقه هم ایستاده میمیره

عمقه نبودنت هر جای این خونه بد جور چشم گیره

اینجا بدونه من حرف از تو میزنه آتیشه شومینه

اینجا بدونه تو رو قاب عکسمون خاک میشینه

دانلود آهنگ جدید آرش رستمی بنام رابطه با لینک مستقیم,دانلود آهنگ جدید رابطه,دانلود آهنگ جدید رابطه با لینک مستقیم,دانلود آهنگ جدید رابطه از آرش رستمی,دانلود آهنگ های جدید آرش رستمی,دانلود آهنگ های جدید,دانلود آهنگ جدید,دانلود آهنگ چه آسون تو از عشقه من رد شدی یه بارم نگفتی که جام خالیه,دانلود آهنگ تو گفتی که بی تو هوام عالیه, دانلود آهنگ هنوزم هواتو نفس میکشم به یادت پر از حسه آرامشم,Download New Music Arash Rostami – Rabeteh

دانلود آهنگ های جدی آرش رستمی

دانلود آهنگ جدید و فوق العاده ریبای رابطه از آرش رستمی

متن آهنگ جدید آرش رستمی بنام رابطه :

چه آسون تو از عشقه من رد شدی یه بارم نگفتی که جام خالیه

بریدی منو از ته ریشه و تو گفتی که بی تو هوام عالیه

سپردی منو دست تنهاییام تو تاریکیه این شبا گم شدم

رو موجایه سنگینه این بی کسی به امید دیدارت آروم شدم

هنوزم هواتو نفس میکشم به یادت پر از حسه آرامشم

هنوزم تو حرفام پر از اسمته نمرده برام حس این رابطه

دانلود آهنگ جدید آرش رستمی بنام رابطه

هنوزم هواتو نفس میکشم

به یادت پر از حسه آرامشم

هنوزم تو حرفام پر از اسمته

نمرده برام حس این رابطه

نتونستم از غصه آزاد شم گلو تر کنم جنسه فریاد شم

نشد بی تو این دل هوایی بشه مثه خیلیا هر کجایی بشه

تو رفتی تمومه درا بسته شد دلم از بده این هوا خسته شد

منو درد دنیایه وارون شده ببین اشکه چشمامه بارون شده

ببین اشکه چشمامه بارون شده

دانلود آهنگ جدید آرش رستمی بنام رابطه از پارلین موزیک

هنوزم هواتو نفس میکشم به یادت پر از حسه آرامشم

هنوزم تو حرفام پر از اسمته نمرده برام حس این رابطه

هنوزم هواتو نفس میکشم به یادت پر از حسه آرامشم

هنوزم تو حرفام پر از اسمته نمرده برام حس این رابطه

دانلود آهنگ جدید آرش رستمی بنام رابطه

دانلود آهنگ جدید احسان تهرانچی بنام هر ساعت

دانلود آهنگ جدید هر ساعت از احسان تهرانچی

دانلود آهنگ جدید نیما پیلتن بنام حال دلم با لینک مستقیم

دانلود آهنگ جدید گروه سون بنام اولین عشق با لینک مستقیم,دانلود آهنگ جدید اولین عشق,دانلود آهنگ جدید گروه سون بنام اولین عشق,دانلود آهنگ جدید اولین عشق با صدای گروه سون,دانلود آهنگ های جدید گروه سون,دانلود آهنگ جدید,متن آهنگ اولین عشق از گروه سون,دانلود آهنگ,دانلود آهنگ چجوری پای منو به قصه ی خودت کشوندی

دانلود آهنگ جدید حالم دلم از نیما پیلتن :

ترانه : روح الله همتی , تنظیم : Frequnce Band

برای دانلود آهنگ به ادامه مطلب مراجعه کنید …

دانلود آهنگ جدید نیما پیلتن

دانلود آهنگ غمگین نیما پیلتن بنام حال دلم با دو کیفیت 128 و 320

دانلود آهنگ جدید حالم دلم از نیما پیلتن :

حال دلم خرابه تو این غروب دلگیر

همش دعا میکنم اما نداره تاثیر

دلم هواتو کرده ولی تو دوری از من

اخه چه زجری داره از تو خبر نداشتن

دارم شکنجه میشم از تو خبر ندارم

هی خوابتو میبینم تا چشم رو هم میزارم

دانلود آهنگ غمگین حالم دلم از نیما پیلتن از پارلین موزیک

تو رو میبینم اما انگار همش سرابه

بگو کجایی عشقم حال دلم خرابه

بارون میباره نم نم

بیرون هوا چه سرده

یعنی الان کجایی دلم هواتو کرده

یه حسی میگه عشقت دوباره بر میگرده

میگه هنوز یادته فراموشت نکرده

دانلود آهنگ جدید حالم دلم از نیما پیلتن با لینک مستقیم

میگه هنوز یادته فراموشت نکرده

دارم شکنجه میشم از تو خبر ندارم

هی خوابتو میبینم تا چشم رو هم میزارم

تو رو میبینم اما انگار همش سرابه

بگو کجایی عشقم حال دلم خرابه

دانلود آهنگ جدید نیما پیلتن بنام حال دلم

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.