اخبار بازیگران,بیوگرافی بازیگران ایرانی و خارجی

اخبار بازیگران,بیوگرافی بازیگران ایرانی و خارجی

اخبار بازیگران,بیوگرافی بازیگران ایرانی و خارجی

اخبار بازیگران,بیوگرافی بازیگران ایرانی و خارجی

دانلود آهنگ جدید آرمین ?afm بنام بارون


دانلود آهنگ جدید آرمین ?afm بنام بارون با لینک مستقیم از پارلین موزیک

دانلود آهنگ جدید آرمین ?afm بنام بارون

دانلود آهنگ جدید آرمین ?afm بنام بارون با لینک مستقیم از پارلین موزیک

دانلود آهنگ های جدید آرمین ?afm,دانلود آهنگ جدید,دانلود آهنگ,دانلود آهنگ جدید بارون,دانلود آهنگ بارون از آرمین ?afm,دانلود آهنگ جدید ایرانی,دانلود آهنگ جدید بارون با لینک مستقیم,دانلود بهترین آهنگ های آرمین ?afm,متن آهنگ بارون از آرمین ,Download New Music Armin 2afm – Baron?afm

دانلود-آهنگ-جدید-آرمین-?afm-بنام-بارون با لینک مستقیم به همراه متن آهنگ بارون به همراه دانلود آهنگ های جدید آرمین 2afm

DownlRemove Linkoad New Music Armin 2afm – Baron

ترانه و آهنگ : آرمین ?AFM ، تنظیم : مسعود جهانی

برای دانلود آهنگ بارون به ادامه مطلب مراجعه کنید …

دانلود آهنگ جدید بارون از آرمین ?afm با لینک مستقیم از پارلین موزیک

متن آهنگ جدید آرمین ?afm بنام بارون :

چته اینقد چرا تو خودتی چرا هستی دپرس امشبه رو بیخیاله دنیا شو بیخیاله استرس

کنار هم منو تو میسازیم یه زندگیه آروم آسمونم که خوش رنگ تر شده چون داره میاد بارون

بارون میباره آروم بهم وصلیم ما دوتامون بارون میباره آروم نباشی من میشم داغون

بارون میباره آروم بهم وصلیم ما دوتامون بارون میباره آروم نباشی من میشم داغون

مثه خار تو چشم دشمنیم ممنونم که پشتمی

ممنونم که بی هیچ چشمداشتی فقط به فکر رشدمی

زندگی با تو میده حال تو یه آدمه ایده ال که از همه مثبت تری و هستی خوراک ایده هام

تو مثه نور چشمی یه آدمی که هیچی تو دلش نیست

منم که دیگه وابستت شدمو جات جایی جز تو بهشت نیست

من جونمم میدم واسه تو دوست دارم بی اندازه

دانلود آهنگ های جدید آرمین ?afm

تو سخت ترین مراحله زندگیم باز کنار تو میشم باز

بارون میباره آروم بهم وصلیم ما دوتامون بارون میباره آروم نباشی من میشم داغون

بارون میباره آروم بهم وصلیم ما دوتامون بارون میباره آروم نباشی من میشم داغون

دانلود آهنگ جدید آرمین ?afm بنام بارون

جز تو از همه بدم میاد شدم شیفته لدیات شدم شیفته ی قلبه پاکت

پس جز من به کسی دل نبند زیاد

شدم از هر چی عشق عاصی میگم تا منو بشناسی

من یه آدم بد اخلاقم با روحیه کاملا احساسی

من خوشحالم با تو نبر از زندگیم پاتو کسی نمیگیره جاتو بگو من عاشقت ترم یا تو

دانلود آهنگ جدید آرمین ?afm بنام بارون

من بی تو میشم دپرس پس به داد این حس برس

کنار هم میشه راحت ساخت یه زندگی بی استرس

بارون میباره آروم بهم وصلیم ما دوتامون بارون میباره آروم نباشی من میشم داغون

بارون میباره آروم بهم وصلیم ما دوتامون بارون میباره آروم نباشی من میشم داغون

آهنگ جدید آرمین ?afm بنام بارون

دانلود آهنگ جدید آرمین ?afm بنام بارون

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.