اخبار بازیگران,بیوگرافی بازیگران ایرانی و خارجی

اخبار بازیگران,بیوگرافی بازیگران ایرانی و خارجی

اخبار بازیگران,بیوگرافی بازیگران ایرانی و خارجی

اخبار بازیگران,بیوگرافی بازیگران ایرانی و خارجی

دانلود آهنگ جدید محمدرضا گلزار بنام دلم شکست


دانلود آهنگ جدید محمدرضا گلزار بنام دلم شکست با لینک مستقیم

دانلود آهنگ جدید دلم شکست,دانلود آهنگ دلم شکست با لینک مستقیم,دانلود آهنگ جدید دلم شکست از محمدرضا گلزار,دانلود آهنگ های جدید محمدرضا گلزار,دانلود آهنگ پیشم که نیستی وقت نمیگذره غم و غصه تو قلبم از همیشه بیشتره,دانلود آهنگ دلم شکست از این همه بی تفاوتی جات تو قلب خستمه,دانلود آهنگ چرا توام مثل همه آدم بدا شدی,دانلود آهنگ,دانلود آهنگ جدید,متن آهنگ دلم شکست از محمدرضا گلزار,Download New Music,Download New Music Mohammadreza Golzar,Download New Music Mohammadreza Golzar – Delam Shekast

دانلود آهنگ جدید محمدرضا گلزار بنام دلم شکست

دانلود آهنگ جدید محمدرضا گلزار بنام دلم شکست با لینک مستقیم

Download New Music Mohammadreza Golzar – Delam Shekast

ترانه سرا و آهنگساز: اردلان هوشمند , میکس و مستر و تنظیم کننده: حامد برادران

برای دانلود آهنگ به ادامه مطلب مراجعه کنید …

دانلود آهنگ جدید برادر از محمد علیزاده

دانلود آهنگ جدید فریدون آسرایی بنام دلتنگیام

متن آهنگ جدید محمدرضا گلزار بنام دلم شکست :

پیشم که نیستی وقت نمیگذره غم و غصه تو قلبم از همیشه بیشتره

ذل میزنم به چشمات وقتی که باشی حتی پلک نمیزنم که بیشتر ببینمت

دلم شکست از این همه بی تفاوتی جات تو قلب خستمه با اینکه بی وفا شدی

چرا توام مثل همه آدم بدا شدی

حالا که رفتنی شدی برو جا بزار منو وقتی ترکم می کنی فقط وا بزار درو

شاید یه روزی رد شدی از اینجا دیدی حالمو

دلم شکست از این همه بی تفاوتی جات تو قلب خستمه با اینکه بی وفا شدی

چرا توام مثل همه آدم بدا شدی

دانلود آهنگ جدید محمدرضا گلزار بنام دلم شکست

حالا که رفتنی شدی برو جا بزار منو وقتی ترکم می کنی فقط وا بزار درو

شاید یه روزی رد شدی از اینجا دیدی حالمو

دلی که دچارت میشه ، زیر پات مچاله میشه

نمی خواد عاشقت بمونه ولی دیگه راه چاره نیست

چرا یبار تا همیشه دلت گرفتار ما نمیشه

من تو فکر تو ، تو فکر تو کس دیگه آخه اینکه عادلانه نیست

دانلود آهنگ جدید محمدرضا گلزار

دلم شکست از این همه بی تفاوتی جات تو قلب خستمه با اینکه بی وفا شدی

چرا توام مثل همه آدم بدا شدی

حالا که رفتنی شدی برو جا بزار منو وقتی ترکم می کنی فقط وا بزار درو

شاید یه روزی رد شدی از اینجا دیدی حالمو

دانلود آهنگ جدید محمدرضا گلزار بنام دلم شکست

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.