اخبار بازیگران,بیوگرافی بازیگران ایرانی و خارجی

اخبار بازیگران,بیوگرافی بازیگران ایرانی و خارجی

اخبار بازیگران,بیوگرافی بازیگران ایرانی و خارجی

اخبار بازیگران,بیوگرافی بازیگران ایرانی و خارجی

دانلود آهنگ جدید احمدرضا شهریاری بنام غریبم


دانلود آهنگ جدید احمدرضا شهریاری بنام غریبم با لینک مستقیم

دانلود آهنگ جدید غریبم,دانلود آهنگ جدید غریبم با لینک مستقیم,دانلود آهنگ های جدید احمدرضا شهریاری,دانلود آهنگ جدید,دانلود آهنگ,دانلود آهنگ ایرانی,دانلود آهنگ غمگین,دانلود آهنگ غریبم با صدای احمدرضا شهریاری,دانلود آهنگ جدید غریبم از احمدرضا شهریاری,دانلود آهنگ سیاهی رو لبام تموم دردامه, دانلود آهنگ که عمری تو دلم تموم حرفامه,دانلود آهنگ میرم از دنیا منم که غریبم,دانلود آهنگ از اینجا بریدم من عشقی ندیدم,دانلود آهنگ نشستم رو به روت تو راحت پا شدی,Download New Music,Download New Music Ahmadreza Shahriari,Download New Music Ahmadreza Shahriari – Gharibam

دانلود آهنگ جدید احمدرضا شهریاری بنام غریبم

دانلود آهنگ جدید احمدرضا شهریاری بنام غریبم با لینک مستقیم

Download New Music Ahmadreza Shahriari – Gharibam

برای دانلود آهنگ به ادامه مطلب مراجعه کنید …

دانلود آهنگ جدید برادر از محمد علیزاده

متن آهنگ جدید احمدرضا شهریاری بنام غریبم :

سیاهی رو لبام تموم دردامه

که عمری تو دلم تموم حرفامه

همیشه این سرما میون فصل هامه

نبودت این روزها غم تو فردامه

دانلود آهنگ غریبم از احمدرضا شهریاری

میرم از دنیا منم که غریبم

از اینجا بریدم من عشقی ندیدم

میرم از دنیا منم که غریبم

از اینجا بریدم من عشقی ندیدم

دانلود آهنگ جدید احمدرضا شهریاری بنام غریبم

گرفتی جونم و تو قلبم جا شدی

نشستم رو به روت تو راحت پا شدی

گرفتی جونم و چه راحت جا زدی

دانلود آهنگ جدید فریدون آسرایی بنام دلتنگیام

تو پست هر دومون چه حرفایی زدی

میرم از دنیا منم که غریبم

از اینجا بریدم من عشقی ندیدم

میرم از دنیا منم که غریبم

از اینجا بریدم من عشقی ندیدم

دانلود آهنگ جدید احمدرضا شهریاری بنام غریبم

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.