اخبار بازیگران,بیوگرافی بازیگران ایرانی و خارجی

اخبار بازیگران,بیوگرافی بازیگران ایرانی و خارجی

اخبار بازیگران,بیوگرافی بازیگران ایرانی و خارجی

اخبار بازیگران,بیوگرافی بازیگران ایرانی و خارجی

دانلود آهنگ جدید علی ارشدی بنام حق ندارم با لینک مستقیم


دانلود آهنگ جدید علی ارشدی بنام حق ندارم با لینک مستقیم

دانلود آهنگ جدید حق ندارم,دانلود آهنگ جدید حق ندارم از علی ارشدی,دانلود آهنگ جدید حق ندارم با لینک مستقیم,متن آهنگ جدید حق نداریم از علی ارشدی,دانلود آهنگ جدید,دانلود آهنگ,دانلود آهنگ جدید حق ندارم با صدای علی ارشدی,دانلود آهنگ غمگین,دانلود آهنگ من به تصویر تو ایمان دارم خالق حال و هوای خوبم,دانلود آهنگ تا تو هستی و هوامو داری حق ندارم که بگم آشوبم,دانلود آهنگ حق ندارم که بگم دلگیرم مگه میشه به تو بد بین باشم,Ali Arshadi,Download New Music Ali Arshadi – Hagh Nadaram

دانلود آهنگ جدید علی ارشدی بنام حق ندارم

دانلود آهنگ جدید علی ارشدی بنام حق ندارم با لینک مستقیم

Download New Music Ali Arshadi – Hagh Nadaram

این آهنگ تیتراژ سریال سایبر می باشد.

برای دانلود آهنگ حق ندارم به ادامه مطلب مراجعه کنید …

متن آهنگ جدید علی ارشدی بنام حق ندارم :

من به تصویر تو ایمان دارم خالق حال و هوای خوبم

تا تو هستی و هوامو داری حق ندارم که بگم آشوبم

حق ندارم که بگم دلگیرم مگه میشه به تو بد بین باشم

تویی که لحظه به لحظه هستی حق ندارم که بخوام تنهاشم

تو کنار منی چقدر خوشحالم خوش به حال من که بهت دل دادم

من اسیرم تو آرامش تو خوش به حال من چقدر  آزادم

دانلود آهنگ جدید علی ارشدی بنام حق ندارم

تو کنار منی چقدر خوشحالم خوش به حال من که بهت دل دادم

من اسیرم تو آرامش تو خوش به حال من چقدر  آزادم

تو که کنارمی که حالم خوبه تو کنارمی دلم آروم

من تظاهر به خوشی نمی کنم دل خوش با یه نگاه معلوم

تو نگاه من نگات معلومه نفسام عطر هوات و داره

کل خوشبختی یعنی این جمله یه نفر همش هوات و داره

تو کنارمی چقدر خوشحالم خوش به حالم من که بهت دل دادم

من اسیرم تو آرامش تو خوش به حال من چقدر  آزادم

دانلود آهنگ جدید علی ارشدی بنام حق ندارم

دانلود آهنگ جدید شراره 2 از سعید آسایش

دانلود آهنگ جدید شراره 2 از سعید آسایش

 

 

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.