اخبار بازیگران,بیوگرافی بازیگران ایرانی و خارجی

اخبار بازیگران,بیوگرافی بازیگران ایرانی و خارجی

اخبار بازیگران,بیوگرافی بازیگران ایرانی و خارجی

اخبار بازیگران,بیوگرافی بازیگران ایرانی و خارجی

دانلود آهنگ جدید مصطفی پاشایی بنام هنوزم


 

دانلود آهنگ جدید مصطفی پاشایی بنام هنوزم

دانلود آهنگ جدید مصطفی پاشایی بنام هنوزم با لینک مستقیم

دانلود آهنگ جدید هنوزم,دانلود آهنگ جدید هنوزم ازمصطفی پاشایی,دانلود آهنگ جدید هنوزم با صدای مصطفی پاشایی,متن آهنگ هنوزم ازمصطفی پاشایی,دانلود آهنگ جدید هنوزم با لینک مستقیم,دانلود آهنگ های جدید مصطفی پاشایی,دانلود آهنگ جدید,دانلود آهنگ,دانلود آهنگ هنوزم بی تو سرد و گوشه گیرم گفتی از یادت نمیرم,دانلود آهنگ هنوزم خاطرت واسم عزیزه اشک من بی تو میریزه,دانلود آهنگ هنوزم عشق و رویای منی هستی و دنیای منی تو

Download New Music Mostafa Pashaei – Hanozam

ترانه و آهنگ: بابک بابایی , تنظیم: انوشیروان تورابی , میکس و مستر: شایان فتحی

برای دانلود آهنگ هنوزم به ادامه مطلب مراجعه کنید …

دانلود آهنگ هنوزم از مصطفی پاشایی با دو کیفیت 128 و 320

متن آهنگ جدید مصطفی پاشایی بنام هنوزم :

هنوزم بی تو سرد و گوشه گیرم گفتی از یادت نمیرم یادت از قلبم نرفته

چراغ و جون پناه من نمیشی تگیه گاه من نمیشی عشقت از قلبم نرفته

هنوزم خاطرت واسم عزیزه اشک من بی تو میریزه دل به کی بستی نمی دونم

هنوزم عشق و رویای منی هستی و دنیای منی تو دل به کی بستی نمی دونم

دانلود آهنگ جدید مصطفی پاشایی بنام هنوزم

هنوزم با تو میشه زندگی کرد تا امیدی مونده زندگی رو با تو می خوام

برای داشتن تو چی کشیدم ساده از دستت نمیدم من یه دنیا بی تو تنهام

هنوزم خاطرت واسم عزیزه اشک من بی تو میریزه دل به کی بستی نمی دونم

هنوزم عشق و رویای منی هستی و دنیای منی تو دل به کی بستی نمی دونم

دانلود آهنگ جدید مصطفی پاشایی بنام هنوزم

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.