اخبار بازیگران,بیوگرافی بازیگران ایرانی و خارجی

اخبار بازیگران,بیوگرافی بازیگران ایرانی و خارجی

اخبار بازیگران,بیوگرافی بازیگران ایرانی و خارجی

اخبار بازیگران,بیوگرافی بازیگران ایرانی و خارجی

جدیدترین اس ام اس و جوک های خنده دار از کانال های تلگرام سری 1


جدیدترین اس ام اس و جوک های خنده دار از کانال های تلگرام سری 1

جدیدترین اس ام اس و جوک های خنده دار از کانال های تلگرام سری 1

جدیدترین اس ام اس و جوک های خنده دار از کانال های تلگرام سری ?

جوک خنده دار

جوک های جدید خنده دار از کانال های تلگرامی ویژه ابان ماه ??

دنیای مجازی تو ایران ثابت کرد که:

نود درصد دخترا? ا?ران خوشگلن و هشتاد و پنج درصد پسرا خوش ه?کلو قد بلندن…

و ا?نا?? که ما تو خ?ابون م?ب?ن?م تور?ستن و به زود? از ا?ران م?رن…!

معلم: امروزب بابات تلفن میزنم و بهش میگم ک دس خط تو خیلی بده و همه مسئله ها رو غلط حل میکنی ??

جوک خنده دار

اس ام اس و جوک های خنده دار تلگرامی سری ?

شاگرد:اقا ترخدا بهش نگید ؛دلش میشکنه

معلم:واسه چی دلش میشکنه!!!

شاگرد :واسه اینکه همه ی تکلیفای منو بابام مینویسه

جوک خنده دار

جوک های جدید خنده دار از کانال های تلگرامی ویژه ابان ماه ??

یه رفیق دارم اسمش سروشه

منتظرم ازدواج کنه بعد بچه دار بشه بگم:

سروش منتشر کرد

جوک خنده دار

اس ام اس و جوک های خنده دار تلگرامی سری ?

خیلی دلم گرفته دوست داشتم الان آلمان پیش خانواده م بودم.

ولی حیف اونام اینجان

روانی هم خودتی دارو هامو الان خوردم

جوک خنده دار

جوک های جدید خنده دار از کانال های تلگرامی ویژه ابان ماه ??

یه دوستی دارم باباش مدیر عامله !

عموشم مدیر عامله !!!!!!

خودشم مدیر عامله!

خیلی با کلاسن

یه داداش دو ساله داره،اونم مدیر عامله

علی مدیر عامل،حسن مدیر عامل،محمدجواد مدیر عامل…..

لامصب کل فامیلشون مدیر عاملن بعد ما فامیلیمون کارگره

جوک خنده دار

اس ام اس و جوک های خنده دار تلگرامی سری ?

م?دون?ن بدتر?ن شغل دن?ا رو ک? داره؟

اون بدبخت? که تو توالت مردونه آزما?شگاه م?ش?نه شاش?دن ملتو نگاه م?کنه که ?ه وقت تقلب نکنن

?عن? بهش چ? م?گن؟ شاش ب?ن؟ شاش بان؟ شاش نگهدار؟ مراقب شاش؟ دیده بانِ شاش??

جوک خنده دار

اس ام اس و جوک های خنده دار تلگرامی سری ?

سوار تاکسی شدم، کنارم یکی بود که دستش مرغ و روغن بود

خلاصه بدجور جا تنگ شده بود

گفتم : سبد کالاست ؟

گفت : آره

گفتم : ربش کو ؟

گفت : مگه ربم بود ؟

گفتم : مگه خبر نداری ؟

هیچی دیگه یارو پیاده شد رفت دنبال رب گوجه فرنگی !!!

خدایا منو ببخش !!!????

خودت دیدی جا تنگ بود …

جوک خنده دار

جوک های جدید خنده دار از کانال های تلگرامی ویژه ابان ماه ??

سمتی از مکالمه دو افغانی در تاجیکستان:

شنبه : چهارشنبه! سه شنبه میای بریم دوشنبه ؟

(دوشنبه پایتخت تاجیکستان )

چهارشنبه : نه شنبه ، سه شنبه کار دارم . بهتره یکشنبه بریم دوشنبه!

شنبه : باشه پس به جمعه هم بگیم که پنجشنبه بیاد که همه با هم یکشنبه بریم دوشنبه

عااااااااااااااخ دلمممممممم

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.