اخبار بازیگران,بیوگرافی بازیگران ایرانی و خارجی

اخبار بازیگران,بیوگرافی بازیگران ایرانی و خارجی

اخبار بازیگران,بیوگرافی بازیگران ایرانی و خارجی

اخبار بازیگران,بیوگرافی بازیگران ایرانی و خارجی

دانلود آهنگ جدید امین فیاض به نام یه سوال از پارلین موزیک


دانلود آهنگ جدید امین فیاض به نام یه سوال از پارلین موزیک

دانلود آهنگ واسم سواله یه سوال چرا نموندی,دانلود آهنگ چی شد یهو عشقتو به اینجا رسوندی,دانلود آهنگ با گریه هام گریه میکردی با خنده هام خندیدی,دانلود آهنگ حالا دارم زار میزنم چرا خندیدی,دانلود آهنگ حالا دارم زار میزنم چرا خندیدی,دانلود آهنگ دلم همیشه تنگته این دل همیشه تنگته,دانلود آهنگ اگه نموندی دلو سوزوندی تقصیر قلب سنگته,دانلود آهنگ جدید,دانلود آهنگ,دانلود آهنگ یه سوال,دانلود آهنگ جدید یه سوال با لینک مستقیم,دانلود آهنگ های جدید امین فیاض,دانلود آهنگ جدید,دانلود آهنگ,دانلود آهنگ غمگین,دانلود آهنگ جدید یه سوال با صدای امین فیاض

دانلود آهنگ یه سوال از امین فیاض

دانلود آهنگ جدید امین فیاض به نام یه سوال از پارلین موزیک

Download New Music Amin Fayyaz Soal

برای دانلود آهنگ یه سوال به ادامه مطلب بروید

متن آهنگ یه سوال از امین فیاض

واسم سواله یه سوال چرا نموندی

چی شد یهو عشقتو به اینجا رسوندی

با گریه هام گریه میکردی با خنده هام خندیدی

حالا دارم زار میزنم چرا خندیدی

حالا دارم زار میزنم چرا خندیدی

دلم همیشه تنگته این دل همیشه تنگته

اگه نموندی دلو سوزوندی تقصیر قلب سنگته

دانلود آهنگ یه سوال از امین فیاض

دلم همیشه تنگته این دل همیشه تنگته

اگه نموندی دلو سوزوندی تقصیر قلب سنگته

دلم همیشه تنگته…

چی شد یهو اینجوری شد من نفهمیدم

دیدی واسه ی عشقمون چطور جنگیدم

آخه اگه تو آدمی چرا ندیدی

گفتم بی تو نمیتونم تو نفهمیدی

دانلود آهنگ های جدید از امین فیاض

گفتم بی تو نمیتونم تو نفهمیدی

دلم همیشه تنگته این دل همیشه تنگته

اگه نموندی دلو سوزوندی تقصیر قلب سنگته

دلم همیشه تنگته این دل همیشه تنگته

اگه نموندی دلو سوزوندی تقصیر قلب سنگته

دلم همیشه تنگته…

دانلود آهنگ یه سوال از امین فیاض

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.