اخبار بازیگران,بیوگرافی بازیگران ایرانی و خارجی

اخبار بازیگران,بیوگرافی بازیگران ایرانی و خارجی

اخبار بازیگران,بیوگرافی بازیگران ایرانی و خارجی

اخبار بازیگران,بیوگرافی بازیگران ایرانی و خارجی

دانلود آهنگ جدید محمدرضا گلزار بنام چی شد


دانلود آهنگ جدید محمدرضا گلزار بنام چی شد

دانلود آهنگ چی شد چرا حست عوض شد یهو تنهام گذاشتی سر چیزای بیخود,دانلود آهنگ تو هیچ وقت مثل حرفات نبودی باشه من بد تو خوبی,دانلود آهنگ ولی حقم نبود که منو اینجور بکوبی,دانلود آهنگ چی شد به من احساست عادی شد همه حرفام تکراری شد,دانلود آهنگ بگو عشقم آخه چی شد,دانلود آهنگ هرکی جای من بود یه روز میرفت تنهات میذاشت,دانلود آهنگ ولی من پای تو موندم بگو عشقم آخه چی شد,دانلود آهنگ غمگین,دانلود آهنگ,دانلود آهنگ جدید,دانلود آهنگ جدید چی شد,دانلود آهنگ جدید چی شد از محمدرضا گلزار,دانلود آهنگ جدید چی شد با لینک مستقیم,متن آهنگ چی شد از محمدرضا گلزار,دانلود آهنگ های جدید محمدرضا گلزار,دانلود آهنگ چی شد با صدای محمدرضا گلزار

دانلود آهنگ جدید محمدرضا گلزار بنام چی شد

دانلود آهنگ جدید محمدرضا گلزار بنام چی شد از پارلین موزیک

Download New MusicMohammadreza Golzar – Chi Shod

ترانه : حمیدرضا یوسفی , آهنگ , تنظیم و میکس و مستر : حامد برادران

برای دانلود آهنگ چی شد به ادامه مطلب مراجعه کنید …

متن آهنگ جدید محمدرضا گلزار بنام چی شد

چی شد چرا حست عوض شد یهو تنهام گذاشتی سر چیزای بیخود

تو هیچ وقت مثل حرفات نبودی باشه من بد تو خوبی

ولی حقم نبود که منو اینجور بکوبی

چی شد به من احساست عادی شد همه حرفام تکراری شد

بگو عشقم آخه چی شد

هرکی جای من بود یه روز میرفت تنهات میذاشت

ولی من پای تو موندم بگو عشقم آخه چی شد

دانلود آهنگ جدید چی شد از محمدرضا گلزار

چی شد به من احساست عادی شد همه حرفام تکراری شد

بگو عشقم آخه چی شد

هرکی جای من بود یه روز میرفت تنهات میذاشت

ولی من پای تو موندم بگو عشقم آخه چی شد

یه دفعه بشین فکر کن به کارات

تهش منم برم کی میمونه باهات حیف من و تو و اون خاطرات

آخه مگه دلم بعد تو دل میشه آخه مگه رفتنت عادی میشه

من عاشق تو ، تو عاشق یکی دیگه

دانلود آهنگ جدید چی شد از محمدرضا گلزار

من واسه تو میمیرم توام واسه یکی دیگه

چی شد به من احساست عادی شد همه حرفام تکراری شد

بگو عشقم آخه چی شد

هرکی جای من بود یه روز میرفت تنهات میذاشت

ولی من پای تو موندم بگو عشقم آخه چی شد

چی شد به من احساست عادی شد همه حرفام تکراری شد

بگو عشقم آخه چی شد

هرکی جای من بود یه روز میرفت تنهات میذاشت

ولی من پای تو موندم بگو عشقم آخه چی شد

دانلود آهنگ جدید چی شد از محمدرضا گلزار

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.