اخبار بازیگران,بیوگرافی بازیگران ایرانی و خارجی

اخبار بازیگران,بیوگرافی بازیگران ایرانی و خارجی

اخبار بازیگران,بیوگرافی بازیگران ایرانی و خارجی

اخبار بازیگران,بیوگرافی بازیگران ایرانی و خارجی

دانلود آهنگ غمگین من و تو از فرزاد فرزین


دانلود آهنگ غمگین من و تو از فرزاد فرزین از پارلین موزیک

دانلود آهنگ من و تو تنهاییم، آدم و حواییم,دانلود آهنگ رو زمینیم انگار، اما ولی رو ابراییم,دانلود آهنگ من و تو بارونیم، همصدا میمونیم,دانلود آهنگ مثل اون آهنگیم، که با هم میخونیم,دانلود آهنگ من و تو به یاد تو بارون,دانلود آهنگ اگه شب میباره، بینمون دیواره,دانلود آهنگ تو به من دل بستی، دل به دل راه داره,دانلود آهنگ مال ماست این عشق بی قانون,دانلود آهنگ جدید من و تو,دانلود آهنگ جدید من و تو با لینک مستقیم,دانلود آهنگ های جدید فرزاد فرزین,متن آهنگ جدید من و تو از فرزاد فرزین,دانلود آهنگ جدیدعدانلود آهنگ

دانلود آهنگ جدید من و تو از فرزاد فرزین

دانلود آهنگ غمگین من و تو از فرزاد فرزین از پارلین موزیک

Download New Music By Farzad Farzin Called Manoto

ترانه: حامد رجبی و مسعود محمدی ؛ تنظیم: مهران خلیلی و محمد شاکر ؛ میکس و مستر: آرش پاکزاد

برای دانلود آهنگ من و تو به ادامه مطلب بروید

متن آهنگ من و تو از فرزاد فرزین

من و تو تنهاییم، آدم و حواییم

رو زمینیم انگار، اما ولی رو ابراییم

من و تو بارونیم، همصدا میمونیم

مثل اون آهنگیم، که با هم میخونیم

من و تو به یاد تو بارون

من و تو دیوونه بازیمون

مال ماست این عشق بی قانون

دانلود آهنگ فرزاد فرزین بنام من و تو

من و تو

بنویس هر جای دنیایی

بنویس وقتای تنهایی

مال ماست این عشق رویایی

بنویس ما دو تا عاشقو دیوونه، ما دو تا آدمیم با یک حس

مثل ما این جوری کی دیده، ما یه روحیم تو دو تا جسم

عکس ما روی جلد دنیاس، همه رو عشقمون حساسن

همه ی آدمای دنیا، ما رو به اسم هم میشناسن

اگه شب میباره، بینمون دیواره

تو به من دل بستی، دل به دل راه داره

دانلود آهنگ فرزاد فرزین بنام من و تو

با تموم سختی، همه دنیا وقتی

ما رو نشون میدن، این یعنی خوشبختی

من و تو به یاد تو بارون

من و تو دیوونه بازیمون

مال ماست این عشق بی قانون

من و تو

بنویس هر جای دنیایی

بنویس وقتای تنهایی

مال ماست این عشق رویایی بنویس

دانلود آهنگ فرزاد فرزین بنام من و تو

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.