اخبار بازیگران,بیوگرافی بازیگران ایرانی و خارجی

اخبار بازیگران,بیوگرافی بازیگران ایرانی و خارجی

اخبار بازیگران,بیوگرافی بازیگران ایرانی و خارجی

اخبار بازیگران,بیوگرافی بازیگران ایرانی و خارجی

دانلود اهنگ جدید میلاد بابایی بنام پیر شدم


دانلود اهنگ جدید میلاد بابایی بنام پیر شدم

دانلود آهنگ خیلی سعی کردم تو دل تو جا شم,دانلود آهنگ همیشه سعی کردم که بد نباشم,دانلود آهنگ بعضی وقتا یه حرفایی شنیدم اما چیزی نگفتم,دانلود آهنگ با اینکه باعث شد از چشت بیافتم,دانلود آهنگ اگه نباشی تو تاریکه آسمون,دانلود آهنگ یه ستاره م ولی غریب و بی نشون,دانلود آهنگ اگه نباشی تو از همه سیر میشم,دانلود آهنگ بهم میریزم و تک و دلگیر میشم,دانلود آهنگ یه مشت یادگاری عکسای دیواری,دانلود آهنگ,دانلود آهنگ جدید,دانلود آهنگ غمگین,دانلود آهنگ جدید پیر شدم,دانلود آهنگ پیر شد با لینک مستقیم,متن آهنگ پیر شدم از میلاد بابایی,دانلود اهنگ های جدید میلاد بابایی,دانلود آهنگ پیر شد از میلاد بابایی

دانلود آهنگ جدید پیر شدم از میلاد بابایی

دانلود آهنگ جدید میلاد بابایی بنام پیر شدم با لینک مستقیم

Download New Music Milad Babaei – Pir Shodam

ترانه : نیما جعفری , آهنگ : میلاد بابایی , تنظیم : امیر ارشیا

برای دانلود آهنگ پیر شدم به ادامه مطلب مراجعه کنید …

متن آهنگ جدید میلاد بابایی بنام پیر شدم :

خیلی سعی کردم تو دل تو جا شم

همیشه سعی کردم که بد نباشم

بعضی وقتا یه حرفایی شنیدم اما چیزی نگفتم

با اینکه باعث شد از چشت بیافتم

اگه نباشی تو تاریکه آسمون

یه ستاره م ولی غریب و بی نشون

دانلود اهنگ جدید میلاد بابایی بنام پیر شدم

اگه نباشی تو از همه سیر میشم

بهم میریزم و تک و دلگیر میشم

یه مشت یادگاری عکسای دیواری

هنوز نگاه تو ، تو یاد من هست صدای تو

خاطراتی که از تو با من میگه از یادم نمیره تو ذهنم میمونه

دانلود آهنگ جدید پیر شدم از میلاد بابایی

حسم به تو با اینکه پیر شدم ولی یادت باهامه

تصویر تو ، تو ذهنم همون که می خوامه

اگه نباشی تو تاریکه آسمون

یه ستاره م ولی غریب و بی نشون

اگه نباشی تو از همه سیر میشم

بهم میریزم و تک و دلگیر میشم

دانلود آهنگ جدید پیر شدم از میلاد بابایی

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.