اخبار بازیگران,بیوگرافی بازیگران ایرانی و خارجی

اخبار بازیگران,بیوگرافی بازیگران ایرانی و خارجی

اخبار بازیگران,بیوگرافی بازیگران ایرانی و خارجی

اخبار بازیگران,بیوگرافی بازیگران ایرانی و خارجی

دانلود آهنگ جدید بنیامین بهادری بنام دوری


دانلود آهنگ جدید بنیامین بهادری بنام دوری از پارلین موزیک

دانلود آهنگ اگه از پیش من دوری به این دوری تو مجبوری,دانلود اهنگ میدونم زنده ای اما میدونم زنده در گوری,دانلود آهنگ به دام افتادی بدجوری میری,دانلود آهنگ یه گوشه میشینی پنهون اشک میریزی,دانلود اهنگ کجایی ماه زندونی,دانلود آهنگ آخه داره قلبم میگه دیگه واسه همیشه از دستای من میری,دانلود آهنگ,دانلود آهنگ جدید,دانلود آهنگ جدید دوری,دانلود آهنگ جدید دوری با لینک مستقیم,دانلود اهنگ های جدید بنیامین بهادری,متن آهنگ دوری از بنیامین بهادری,دانلود آهنگ نمیبینم اما میدونم گیری,دانلود تیراژ,دانلود تیتراژ میانی فیلم سلام بمبئی

دانلود آهنگ جدید بنیامین بهادری بنام دوری

دانلود آهنگ جدید بنیامین بهادری بنام دوری از پارلین موزیک

Download New Music Benyamin Bahadori – Dori

این آهنگ تیتراژ میانی فیلم سلام بمبئی می باشد

برای دانلود آهنگ دوری به ادامه مطلب مراجعه کنید …

متن آهنگ جدید بنیامین بهادری بنام دوری :

اگه از پیش من دوری به این دوری تو مجبوری

میدونم زنده ای اما میدونم زنده در گوری

به دام افتادی بدجوری میری

یه گوشه میشینی پنهون اشک میریزی

میدونم مثل پاییزی که رفته نور از اون چشمای خوش رنگت

میدونی یک نفر تنگ غروبا میشه دلتنگت

کجایی ماه زندونی

دانلود آهنگ جدید بنیامین بهادری بنام دوری

نمیبینم اما میدونم گیری اما میدونم در گیری میدونم مین روزا تو میمیری

آخه داره قلبم میگه دیگه واسه همیشه از دستای من میری

نمیبینم اما میدونم گیری اما میدونم درگیری میدونم همین روزا تو میمیری

آخه داره قلبم میگه دیگه واسه همیشه از دستای من میری

میری یه گوشه میشینی پنهون اشک میریزی

میدونم مثل پاییزی که رفته نور از اون چشمای خوش رنگت

دانلود تیتراژ میانی فیلم سلام بمبئی از بنیامین بهادری

میدونی یک نفر تنگه غروبا میشه دلتنگت

کجایی ماه زندونی کجایی ماه زندونی

منم زندونی ام مثل تو میدونی

نمیدونی که من هم اشک میریزم

واسه عشق تو پنهونی

نمیبینم اما میدونم گیری اما میدونم درگیری میدونم همین روزا تو میمیری

آخه داره قلبم میگه دیگه واسه همیشه از دستای من میری

نمیبینم اما میدونم گیری اما میدونم درگیری میدونم همین روزا تو میمیری

آخه داره قلبم میگه دیگه واسه همیشه از دستای من میری

دانلود آهنگ جدید بنیامین بهادری بنام دوری

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.