اخبار بازیگران,بیوگرافی بازیگران ایرانی و خارجی

اخبار بازیگران,بیوگرافی بازیگران ایرانی و خارجی

اخبار بازیگران,بیوگرافی بازیگران ایرانی و خارجی

اخبار بازیگران,بیوگرافی بازیگران ایرانی و خارجی

دانلود آهنگ جدید علی ارشدی بنام کجایی

دانلود آهنگ جدید علی ارشدی بنام کجایی با لینک مستقیم

دانلود آهنگ دوباره گمت کردم و ایندفعه ناامیدم که پیدا بشی,دانلود آهنگ دارم خودخوری می کنم که چرا نذاشتم تو دنیای من جا بشی,دانلود آهنگ تو رو از خودم دور نگه داشتم که عشقت بهم چند برابر بشه,دانلود آهنگ نفهمیدم اینجوریم ممکنه که دستات ازم دور دورتر بشه,دانلود آهنگ کجایی ببینی دچار یه حس پشیمونیم یه دریا,دانلود آهنگ از آتیش به عمق یه خواب زمستونیم,دانلود آهنگ کجایی عزیزم که تنهایی سمت سرازیر شده,دانلود آهنگ جدید کجایی,دانلود اهنگ کجایی,دانلود آهنگ جدید کجایی با لینک مستقیم,دانلود آهنگ جدید کجایی از ارشدی,دانلود اهنگ های جدید علی ارشدی,متن آهنگ جدید کجایی از علی ارشدی,دانلود آهنگ,دانلود آهنگ جدید,دانلود آهنگ غمگین

دانلود آهنگ جدید علی ارشدی بنام کجایی

دانلود آهنگ جدید علی ارشدی بنام کجایی با لینک مستقیم

Download New Music Ali Arshadi – Kojaei

ترانه و آهنگ : امیرعلی بهادری ، تنظیم : حمید احدی

میکس و مسترینگ : آرش شعیب

مجوز: ????-?? – کتابخانه ملی: ????? و

برای دانلود آهنگ کجایی به ادامه مطلب مراجعه کنید …

دانلود آهنگ جدید علی ارشدی بنام کجایی

دوباره گمت کردم و ایندفعه ناامیدم که پیدا بشی

دارم خودخوری می کنم که چرا نذاشتم تو دنیای من جا بشی

تو رو از خودم دور نگه داشتم که عشقت بهم چند برابر بشه

نفهمیدم اینجوریم ممکنه که دستات ازم دور دورتر بشه

کجایی ببینی دچار یه حس پشیمونیم یه دریا

از آتیش به عمق یه خواب زمستونیم

کجایی عزیزم که تنهایی سمت سرازیر شده

دانلود آهنگ جدید علی ارشدی بنام کجایی

قلبم جای خالیت با طوفان دلتنگی درگیر شده

از هر طلوعی تا هر غروبی تو ذهن من همیشه

از روی عادت ساعت به ساعت اون روزا داره میشه

نه راه فراری از این غصه هست نه میشه زمانو عقبتر کشید

فقط کاش یجایی یبار دیگه مسیرای ما بهم میرسید

کجایی ببینی دچار یه حس پشیمونیم یه دریا

از آتیش به عمق یه خواب زمستونیم

کجایی عزیزم که تنهایی سمت سرازیر شده

دانلود آهنگ جدید علی ارشدی بنام کجایی


نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.