اخبار بازیگران,بیوگرافی بازیگران ایرانی و خارجی

اخبار بازیگران,بیوگرافی بازیگران ایرانی و خارجی

اخبار بازیگران,بیوگرافی بازیگران ایرانی و خارجی

اخبار بازیگران,بیوگرافی بازیگران ایرانی و خارجی

دانلود آهنگ جدید سینا حجازی بنام دلتنگی


دانلود آهنگ جدید سینا حجازی بنام دلتنگی از پارلین موزیک

دانلود آهنگ دست نذار روی دلم آی دلم خونه,دانلود تیتراژ سریال شهرک جیم,دانلود آهنگ خدا رو دارم این طور که نمی مونه,دانلود آهنگ این زمستونم میاد و میره,دانلود آهنگ بهار میاد و خونه رو میتکونه,دانلود آهنگ الهی خندمون اسیر غم نشه,دانلود اهنگ سفره دلمون الهی جمع نشه,دانلود اهنگ وقتی که دلتنگی امیدت کم نشه,دانلود آهنگ خدا همون لحظه دلتنگ بندشه,دانلود اهنگ من به یاد تو زندگیمو می سازم,دانلود آهنگ من که با تو خوشم تنها باشم می بازم,دانلود آهنگ,دانلود آهنگ جدید,دانلود آهنگ های جدید سینا حجازی,دانلود آهنگ دلتنگی,دانلود آهنگ جدید دلتنگی,دانلود آهنگ دلتنگی با لینک مستقیم,متن آهنگ دلتنگی از سینا حجازی

دانلود آهنگ جدید سینا حجازی بنام دلتنگی

دانلود آهنگ جدید سینا حجازی بنام دلتنگی از پارلین موزیک

Download New Music Sina Hejazi – Deltangi

این آهنگ تیتراژ سریال شهرک جیم می باشد.

برای دانلود آهنگ دلتنگی به ادامه مطلب مراجعه کنید …

متن آهنگ جدید سینا حجازی بنام دلتنگی :

دست نذار روی دلم آی دلم خونه

من خدا رو دارم این طور که نمی مونه

این زمستونم میاد و میره

بهار میاد و خونه رو میتکونه

الهی خندمون اسیر غم نشه

سفره دلمون الهی جمع نشه

وقتی که دلتنگی امیدت کم نشه

دانلود آهنگ جدید سینا حجازی بنام دلتنگی

خدا همون لحظه دلتنگ بندشه

من به یاد تو زندگیمو می سازم

من که با تو خوشم تنها باشم می بازم

من کنار تو زندگیمو می سازم

من که با تو خوشم تنها باشم می بازم

الهی خندمون اسیر غم نشه

دانلود آهنگ جدید دلتنگی از سینا حجازی

سفره دلمون الهی جمع نشه

وقتی که دلتنگی امیدت کم نشه

خدا همون لحظه دلتنگ بندشه

من به یاد تو زندگیمو می سازم

من که با تو خوشم تنها باشم می بازم

من کنار تو زندگیمو می سازم

من که با تو خوشم تنها باشم می بازم

دانلود آهنگ جدید دلتنگی از سینا حجازی

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.