اخبار بازیگران,بیوگرافی بازیگران ایرانی و خارجی

اخبار بازیگران,بیوگرافی بازیگران ایرانی و خارجی

اخبار بازیگران,بیوگرافی بازیگران ایرانی و خارجی

اخبار بازیگران,بیوگرافی بازیگران ایرانی و خارجی

دانلود آهنگ جدید علیرضا روزگار بنام گندم


دانلود آهنگ جدید علیرضا روزگار بنام گندم با لینک مستقیم

دانلود آهنگ مثل گندم زاره رنگ موهات که آفتاب رو دیده,دانلود آهنگ رو سرت خورشید یه برگی از نورش با طلا کشیده,دانلود آهنگ آسمون آبی روزایی که بی تابی دلت بریده,دانلود آهنگ غصه ی فردا رو نخور که فردا رو هیچ کی ندیده,دانلود اهنگ تویی گندم من از تموم مردم فقط تو رو که هستی,دانلود آهنگ تو رو دوست دارم میدونی دوست دارم,دانلود آهنگ جدید گندم,دانلود آهنگ جدید گندم از علیرضا روزگار,دانلود آهنگ های جدید علیرضا روزگار,دانلود اهنگ,دانلود آهنگ جدید,متن آهنگ گندم از علیرضا روزگار

دانلود آهنگ جدید علیرضا روزگار بنام گندم

دانلود آهنگ جدید علیرضا روزگار بنام گندم با لینک مستقیم

Download New Music Alireza Roozegar – Gandom

ترانه و آهنگ : علیرضا روزگار ، تنظیم : سعید ساشا ، میکس و مسترینگ : امیر حیدری

برای دانلود آهنگ گندم به ادامه مطلب مراجعه کنید …

متن آهنگ جدید علیرضا روزگار بنام گندم :

مثل گندم زاره رنگ موهات که آفتاب رو دیده

رو سرت خورشید یه برگی از نورش با طلا کشیده

آسمون آبی روزایی که بی تابی دلت بریده

غصه ی فردا رو نخور که فردا رو هیچ کی ندیده

تویی گندم من از تموم مردم فقط تو رو که هستی

بلد مسیر عشق رو تا ابد دوست دارم تو رو

تویی عشقم نکنه یه وقتی قلبت نتونه

دانلود آهنگ جدید علیرضا روزگار بنام گندم

کنار قلبم بمونه که خیلی خستم

میدونه من دوست دارم تو رو

تو رو دوست دارم میدونی دوست دارم

گندم عزیزم گندم ای جون من

تو رو دوست دارم میدونی دوست دارم

گندم عزیزم گندم ای جون من

روی گندم دونه ی انار باغمون چکیده

مثل یار من رو توی خوابش هم هیچکس ندیده

آسمون آبی روزایی که بی تابی دلت بریده

غصه ی فردا رو نخور که فردا رو هیچکی ندیده

دانلود آهنگ جدید گندم از علیرضا روزگار

تویی گندم من از تموم مردم فقط تو رو که هستی

بلد مسیر عشق رو تا ابد دوست دارم تو رو

تویی عشقم نکنه یه وقتی قلبت نتونه

کنار قلبم بمونه که خیلی خستم

میدونه من دوست دارم تو رو

تو رو دوست دارم میدونی دوست دارم

گندم عزیزم گندم ای جون من

تو رو دوست دارم میدونی دوست دارم

گندم عزیزم گندم ای جون من

دانلود آهنگ جدید گندم از علیرضا روزگار

 

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.