اخبار بازیگران,بیوگرافی بازیگران ایرانی و خارجی

اخبار بازیگران,بیوگرافی بازیگران ایرانی و خارجی

اخبار بازیگران,بیوگرافی بازیگران ایرانی و خارجی

اخبار بازیگران,بیوگرافی بازیگران ایرانی و خارجی

دانلود آهنگ جدید فاتح نورایی بنام همیشگی


دانلود آهنگ جدید فاتح نورایی بنام همیشگی

دانلود آهنگ با هرچی خوب و بد با هرچی که گذشت,دانلود آهنگ همدیگه رو می خواییم برای زندگی,دانلود آهنگ این بهترین حسه وقتی که میپرسن,دانلود آهنگ عشقت کیه میگی همون همیشگی,دانلود آهنگ با هرچی خوب و بد با هرچی که گذشت,دانلود آهنگ همدیگه رو می خواییم برای زندگی,دانلود اهنگ این بهترین حسه وقتی که میپرسن,دانلود آهنگ عشقت کیه میگی همون همیشگی,دانلود آهنگ های جدید فاتح نورایی,دانلود آهنگ,دانلود آهنگ جدید,دانلود آهنگ همیشگی من با لینک مستقیم,دانلود آهنگ جدید همیشگی من,متن آهنگ همیشگی من از فاتح نورایی

دانلود آهنگ جدید فاتح نورایی بنام همیشگی من

دانلود آهنگ جدید فاتح نورایی بنام همیشگی من از پارلین موزیک

Download New MusicFateh Nooraee – Hamishegi e Man

ترانه : نازنین ذوالقدر , آهنگ : فاتح نورایی , تنظیم : علی خدابنده لو

میکس و مسترینگ : فاتح نورایی

موسسه فرهنگی هنری آوای موج

با مجوز رسمی وزارت ارشاد اسلامی

برای دانلود آهنگ همیشگی من به ادامه مطلب مراجعه کنید …

دانلود آهنگ جدید همیشگی از فاتح نورایی با دو کیفیت 128 و 320

متن آهنگ جدید فاتح نورایی بنام همیشگی من :

با هرچی خوب و بد با هرچی که گذشت

همدیگه رو می خواییم برای زندگی

این بهترین حسه وقتی که میپرسن

عشقت کیه میگی همون همیشگی

با هرچی خوب و بد با هرچی که گذشت

همدیگه رو می خواییم برای زندگی

این بهترین حسه وقتی که میپرسن

عشقت کیه میگی همون همیشگی

دانلود آهنگ جدید فاتح نورایی بنام همیشگی من

همیشگی من آی زندگی من

دیوونه ی توام تا آخرین نفس

باهرچی بود و هست دیوونه توام

همیشگی من آی زندگی من

دیوونه ی توام تا آخرین نفس

باهرچی بود و هست دیوونه توام

تو این زمونه ای که عشق بازیه

آدما عاشقن برای چند ساعت

من و تو پای هم همیشه وایسادیم

دانلود آهنگ جدید همیشگی از فاتح نورایی

این بهترین حالو تو بدترین حالت

همیشگی من آی زندگی من

دیوونه ی توام تا آخرین نفس

باهرچی بود و هست دیوونه توام

همیشگی من آی زندگی من

دیوونه ی توام تا آخرین نفس

باهرچی بود و هست دیوونه توام

دانلود آهنگ جدید فاتح نورایی بنام همیشگی من

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.