اخبار بازیگران,بیوگرافی بازیگران ایرانی و خارجی

اخبار بازیگران,بیوگرافی بازیگران ایرانی و خارجی

اخبار بازیگران,بیوگرافی بازیگران ایرانی و خارجی

اخبار بازیگران,بیوگرافی بازیگران ایرانی و خارجی

معرفی کانال تلگرام من و تو این روزها


معرفی کانال تلگرام من و تو این روزها

معرفی کانال تلگرام من و تو این روزها, آدرس کانال تلگرام من و تو این روزها,محتوای کانال تلگرام من و تو این روزها

کانال تلگرام من و تو این روزها

کانال تلگرام من و تو این روزها

کانال تلگرام من و تو این روزها یکی دیگر از کانال های عاشقانه, آهنگ و سرگرمی می باشد که هم اینک هزار ممبر عضو دارد این کانال در معرفی خود نوشته است : “موزیکال وعاشقانه و مذهبی جک گیف اهنگهای فارسی ترکی عربی محلی .ومذهبی وووو با یه تیر ?? نشون بزن کانال مارو عضو بشید انگار ده کانال عضوید. وقابل ذکر است خدمت شما که در این کانال به احترام حضور شما به هیچ عنوان تبادل یا تبلیغی صورت نمیگیرد با تشکر. خوشحال میشیم حضورگرمتون رو احساس کنیم .وجدیدا قسمت نوحه های مخصوص ماشین سیستمی و شور سینه زنی و نوحه های محلی تورکی .عربی .فارسی ….التماس دعا” شما هم در صورت تمایل میتوانید عضو این کانال تلگرامی شوید برای عضو شدن در این کانال تلگرامی لطفا بر روی لینک زیر کلیک کنید :

http://telegram.me/manotovoinruzha

 

مطالب کانال تلگرامی من و تو این روزها :

کانال تلگرام من و تو این روزها

کانال تلگرام من و تو این روزها

کاش میشدبچگی رازنده کرد

کودکی شد کودکانه گریه کرد

شعر قهرقهر تا قیامت را سرود

آن قیامت،که دمی بیش نبود

فاصله باکودکی هامان چه کرد ؟

کاش میشد بچگانه خنده کرد

کانال تلگرام من و تو این روزها

کانال تلگرام من و تو این روزها

کانال تلگرام من و تو این روزها

بعضی چیزها راحت تکرار نمیشوند

بعضی چیزها!!! را راحت ازدست میدهیم،،،،،

وحواس مان نیست  دوباره به دست آوردن و ساختن شان

شایدغیرممکن باشد..

کانال تلگرام من و تو این روزها

معرفی کانال های تلگرام » کانال تلگرام من و تو این روزها

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.