اخبار بازیگران,بیوگرافی بازیگران ایرانی و خارجی

اخبار بازیگران,بیوگرافی بازیگران ایرانی و خارجی

اخبار بازیگران,بیوگرافی بازیگران ایرانی و خارجی

اخبار بازیگران,بیوگرافی بازیگران ایرانی و خارجی

اس ام اس و جوک خنده دار از کانال های تلگرام ویژه بهمن


اس ام اس و جوک خنده دار از کانال های تلگرام ویژه بهمن ??

اس ام اس و جوک خنده دار کانال های تلگرام بهمن 95

ناموسا سرده…??

پارلین

اس ام اس خنده دار کانال های تلگرام ویژه بهمن ??

میگم هر چی شخصیت معروف هست امسال رفتن اون دنیا

خیلی نگران خودمم!

پارلین

جوک های خنده دار کانال های تلگرامی ویژه بهمن ??

عاشق شدم رفت

حتما میپرسین اون کیههه؟؟؟؟

.

.

.

.

همونی که خیلی نایسِه

عمرا تو پی وی وایسه

لایک میده آسه آسه

شما چی میگین؟؟؟قبوله؟؟؟

آره آره آره قبوله قبوله

قربون دوستای خل خودم برم که دارن با ریتم میخونن

پارلین

اس ام اس خنده دار کانال های تلگرام ویژه بهمن ??

کی میگه دارا باشی سارا میاد؟

دارا باشی فقط سارا نمیاد که!

دوستای سارا مریم و عاطفه و نسرین هم میان

پارلین

جوک های خنده دار کانال های تلگرامی ویژه بهمن ??

من تو عمرم فقط یه بار مخ دخترى رو زدم

اونم تو دانشگاه میخواستم گوله برف رو بزنم تو سر رفیقم حرکت پرتابه رو اشتباه محاسبه کردم خورد تو مخ یه دختر بیگناه

پارلین

اس ام اس خنده دار کانال های تلگرام ویژه بهمن ??

بچه ک بودم بابام عید منو برد استانبول

بعد ک بزرگ شدم

فهم?دم گولم زده برده تبر?ز

تو تاکس? هم آهنگ ابراه?م تاتل?ت?س گذاشته بودن ک طب?ع?

جلوه کنه

چند بارم هم?نطور? رفت?م آنتالیا

پارلین

جوک های خنده دار کانال های تلگرامی ویژه بهمن ??

‏پشت لپ تاپ هر پسری نشستی و دیدی صدای لپ تاپش رو ?% هستش، بزن زیر گوشش

 تو نمیدونی واسه چی زدی ولی اون میدونه واسه چی خورده

پارلین

اس ام اس خنده دار کانال های تلگرام ویژه بهمن ??

دخیا ‏جواب دوستت دارم

“اگه راست میگی پاشو بیا خواستگاریم” نیست

پارلین

جوک های خنده دار کانال های تلگرامی ویژه بهمن ??

دیشب داشتم با انجلینا جولی چت میکردم

باورم نمیشد خود خودش بود عکساشم مال خودش بود

فقط نمیدونم شارژ ایرانسل میخواست واسه چی؟!!!

پارلین

جوک خنده دار » اس ام اس و جوک خنده دار کانال های تلگرام بهمن ??

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.