اخبار بازیگران,بیوگرافی بازیگران ایرانی و خارجی

اخبار بازیگران,بیوگرافی بازیگران ایرانی و خارجی

اخبار بازیگران,بیوگرافی بازیگران ایرانی و خارجی

اخبار بازیگران,بیوگرافی بازیگران ایرانی و خارجی

دانلود آهنگ جدید رستاک بنام وقت خواب از پارلین موزیک

دانلود آهنگ جدید رستاک بنام وقت خواب از پارلین موزیک

دانلود آهنگ,دانلود آهنگ جدید,دانلود آهنگ جدید وقت خواب,ئدانلود آهنگ وقت خواب,دانلود آهنگ جدید وقت خواب از رستاک,دانلود آهنگ های جدید رستاک,متن آهنگ وقت خواب از رستاک,دانلود آهنگ بازم عطرت و جمع کردی بری,دانلود آهنگ دلم تنگ میشه برات حیف ها,دانلود آهنگ کم عاشق نبودیم که یادت بره,دانلود آهنگ تو این همه خاطرات حیف ها,دانلود آهنگ کجا میری تنهایی این وقت شب,دانلود آهنگ منو با غم خونه تنها نذار

دانلود آهنگ جدید رستاک بنام وقت خواب

دانلود آهنگ جدید رستاک بنام وقت خواب از پارلین موزیک

Download New Music Rastaak – Vaghte Khab

ترانه : رستاک و کسری , آهنگ رستاک حلاج , تنظیم : نیکان

برای دانلود آهنگ وقت خواب به ادامه مطلب مراجعه کنید …

متن آهنگ جدید رستاک بنام وقت خواب :

بازم عطرت و جمع کردی بری

دلم تنگ میشه برات حیف ها

کم عاشق نبودیم که یادت بره

تو این همه خاطرات حیف ها

کجا میری تنهایی این وقت شب

نتونم بیام پا به پات حیف ها

لالایی لالایی لالایی بمون

نمی خوابی عشقم چشات حیف ها

منو با غم خونه تنها نذار

دانلود آهنگ جدید رستاک بنام وقت خواب

منو دست این خاطراتم نده

اگه میری دنیا رو خاموش کن

اگه غرق میشم نجاتم نده

دیگه کو تا دوباره عاشق شم

تا برای کسی بریزه دلم

بغلم کن ولی مراقب باش

غم من مسریه عزیز دلم

دیگه کو تا دوباره عاشق شم

تا برای کسی بریزه دلم

دانلود آهنگ جدید رستاک بنام وقت خواب

بغلم کن ولی مراقب باش

غم من مسریه عزیز دلم

بازم عطرت و جمع کردی بری

دلم تنگ میشه برات حیف ها

کم عاشق نبودیم که یادت بره

تو این همه خاطرات حیف ها

کجا میری تنهایی این وقت شب

نتونم بیام پا به پات حیف ها

لالایی لالایی لالایی بمون

نمی خوابی عشقم چشات حیف ها

بازم عطرت و جمع کردی نرو

دانلود آهنگ جدید رستاک بنام وقت خواب


نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.