اخبار بازیگران,بیوگرافی بازیگران ایرانی و خارجی

اخبار بازیگران,بیوگرافی بازیگران ایرانی و خارجی

اخبار بازیگران,بیوگرافی بازیگران ایرانی و خارجی

اخبار بازیگران,بیوگرافی بازیگران ایرانی و خارجی

دانلود آهنگ جدید امیر یگانه بنام دریا


دانلود آهنگ جدید امیر یگانه بنام دریا

دانلود آهنگ جدید امیر یگانه بنام دریا با لینک مستقیم

Download New Music Amir Yeganeh – Darya

ترانه و آهنگ : امیر یگانه , تنظیم : سیاوش صدری

برای دانلود آهنگ دریا به ادامه مطلب مراجعه کنید …

متن آهنگ جدید امیر یگانه بنام دریا :

دریا دوره از اینجا چقدر

دریا رو می خوام دلم

بی خبر از ما تو هم

بارون بوی تو داره باز

بوت و میاره باد

بارون بباره کاش

چشم بست از رو عشق رفت

با موی لخت بازش

تو باد ناپدید شد

دانلود آهنگ جدید امیر یگانه بنام دریا

رفت موهام سفید شد

رازی به بازی سازی شدم که با دلم هم آوازه

که حالم و میسازه

وای حال من باز قدم زدن

عشق اینه لب دریا با تو گم شدن

وای حال من باز قدم زدن

عشق اینه لب دریا با تو گم شدن

هنوزم یه نمه بارون میزنه

دانلود آهنگ جدید امیر یگانه بنام دریا

من زیر و رو میشم

کاش بودی تو پیشم

پاشو بیا سراغملب دریا

همون جای همیشم

کاش بودی تو پیشم

وای حال من باز قدم زدن

عشق اینه لب دریا با تو گم شدن

وای حال من باز قدم زدن

عشق اینه لب دریا با تو گم شدن

دانلود آهنگ جدید امیر یگانه بنام دریا

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.