اخبار بازیگران,بیوگرافی بازیگران ایرانی و خارجی

اخبار بازیگران,بیوگرافی بازیگران ایرانی و خارجی

اخبار بازیگران,بیوگرافی بازیگران ایرانی و خارجی

اخبار بازیگران,بیوگرافی بازیگران ایرانی و خارجی

دانلود آهنگ جدید کامران مولایی بنام انگیزه


دانلود آهنگ جدید کامران مولایی بنام انگیزه با لینک مستقیم

دانلود آهنگ وقتی فکر تو پیشه یکی دیگه ست حرف تو هر چی که اون میگه ست,دانلود آهنگ هر جا که میری کنارت هست این یعنی عاشق شدی رفت,دانلود آهنگ وقتی بودنش نمیشه تکراری لحظه ای تنهاش نمیذاری,دانلود آهنگ هر جوری باشه دوسش داری این یعنی عاشق شدی رفت,دانلود آهنگ آره من دیوونتم این کار عشقه,دانلود آهنگ این دیوونه بودن از آثار عشقه,دانلود آهنگ جدیدعدانلود آهنگ,دانلود آهنگ های جدید کامران مولایی,دانلود آهنگ جدید انگیزه,دانلود آهنگ جدید انگیزه از کامران مولایی,متن آهنگ انگیزه از کامران مولایی

دانلود آهنگ جدید کامران مولایی بنام انگیزه

دانلود آهنگ جدید کامران مولایی بنام انگیزه با لینک مستقیم

Download New Music Kamran Molaei – Anghizeh

ترانه : مجید احمدی ، آهنگ : کامران مولایی ، تنظیم : مهدی لطفی

میکس و مسترینگ : مهدی بابایی

برای دانلود آهنگ انگیزه به ادامه مطلب مراجعه کنید …

متن آهنگ جدید کامران مولایی بنام انگیزه

وقتی فکر تو پیشه یکی دیگه ست حرف تو هر چی که اون میگه ست

هر جا که میری کنارت هست این یعنی عاشق شدی رفت

وقتی بودنش نمیشه تکراری لحظه ای تنهاش نمیذاری

هر جوری باشه دوسش داری این یعنی عاشق شدی رفت

آره من دیوونتم این کار عشقه این دیوونه بودن از آثار عشقه

دانلود آهنگ جدید کامران مولایی بنام انگیزه

تو شدی دار و ندار و تکیه گاهم من به شرطی که تو باشی رو به راهم

شعر و دلتنگی و چند تا یادگاری ساعتو دلشوره و چشم انتظاری

از تو دارم این نگاه بیقرارو غیر عاشق کی میفهمه حاله ما رو

تکست آهنگ انگیزه کامران مولایی

من به اینکه میرسه دستم به دستت دلخوشم دستمو محکم بگیر بذار یکم آروم بشه

من تمومه زندگیمو ساده میریزم به پات تو بخند دیوونه شم فدای اون خندیدنات

دانلود آهنگ جدید کامران مولایی بنام انگیزه

من واسه بهتر شدن انگیزه میگیرم ازت انتخاب من تویی پیشه تو خوشبختم فقط

من که دنیامو جوونیمو گذاشتم پای تو با تو می مونم تا روزی که بمیرم جای تو

آره من دیوونتم این کار عشقه این دیوونه بودن از آثار عشقه

تو شدی دار و ندار و تکیه گاهم من به شرطی که تو باشی رو به راهم

شعر و دلتنگی و چند تا یادگاری ساعتو دلشوره و چشم انتظاری

از تو دارم این نگاه بیقرارو غیر عاشق کی میفهمه حاله ما رو

دانلود آهنگ جدید کامران مولایی بنام انگیزه

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.